مرکز پخش عمده گل رز زرد در ایران

گل رز زرد یکی از مناسب ترین هدیه برای دادن شادی و محبت به دیگران است. بیشتر ادم ها برای ابراز احساسات خود به دیگران گل هدیه می دهند. یکی از رنگ های زیبا و پر طرفدار گل رز، زرد است. هنگامی که این را به عزیزانتان هدیه می دهید یعنی تمام شادی ها و محبت های خود را انتقال داده اید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:
گل رز زرد

با گل رز بیشتر آشنا شویم:

گل رز زرد

گل رز زرد مینیاتوری گل هایی هستند که به صورت خوشه ای گل می دهند و به دلیل عطر بی نظیری که دارد محبوب ترین گل جهان شده است. روی یک ساقه ی آن چندین گل وجود دارد به همین خاطر حجم زیادی دارد و بسیار زیبا به نظر می آیند. گل رز مینیاتوری طول عمر۳ الی۵ روزه دارند. ارتفاع آن هم از ۶۰ تا ۹۱ سانتی متر می تواند برسد. این گل دارای رنگ های سفید، صورتی، زرد، گلبهی، سرخابی، نارنجی و قرمز است. نگهداری در باغ و مکان ها کوچک از گل رز بسیار مکان مناسبی است و یک ویژگی خوبی که دارد این است که ان را میتوان در دما های مختلف نگهداری کرد. این نوع گل ها به نور آفتاب نیاز دارند و با انواع خاک ها سازگاری دارد. از دیگر ویژگی این گل می توان به مقاومت بسیار بالا در انواع بیماری ها اشاره کرد.

صادرات گل رز:

گل رز زرد

گل رز زرد در تمام دنیا شهرت بالایی دارد. فروش گل رز مینیاتوری در تمام گل فروشی های بازار انجام میشود و همچنین صادرات آن به سراسر جهان. این گل را شما می توانید به صورت باکس، عمده و دسته ای از این سایت خریداری کنید. این محصول پر کاربرد توسط شرکت تولید کننده سراسر کشور با قیمتی مناسب ارائه میشود. این گل های زیبا با رعایت شرایط کاملا کنترل شده به صورت عمده از این شرکت انجام میشود حتی روز های تعطیل هم می توانید ثبت سفارش دهید.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما