گل شاخه بریده لیلیوم به صورت عمده از تهران

گل شاخه بریده لیلیوم اورینتال یک گل بین‌المللی معروف است.
شما با این گل، احساس قدرت و ایستادگی را به خود و عزیزانتان هدیه می‌دهید. دور و بر خود را از این گل قدرتمند پر کنید و از نماد قدرت این گل در زندگی خود الهام بگیرید.

گل شاخه بریده لیلیوم

گل شاخه بریده لیلیوم را از کجا بخریم:

گل شاخه بریده لیلیوم

هزینه ارسال سفارش برای خرید های بالاتر از یک میلیون و نیم رایگان می باشد.امکان ثبت سفارش و خرید در حال حاضر تنها برای شهر تهران امکان پذیر می باشد.گل های ما بر مبنای سفارش، هر روز صبح از مزرعه چیده می شوند، بنابراین اگر تمایل دارید سفارش گل شاخه بریده لیلیوم خود را همان روز دریافت کنید می بایست قبل از ساعت ۷:۰۰ صبح سفارش خود را ثبت کنید. در ضمن زمان تحویل سفارش از ساعت ۱۱:۰۰ صبح می باشد.

آشنایی با گل لیلیوم:

گل شاخه بریده لیلیوم

نوع دیگر گل شاخه بریده لیلیوم اورینتال است که یک گل بین‌المللی معروف است.
شما با این گل، احساس قدرت و ایستادگی را به خود و عزیزانتان هدیه می‌دهید. دور و بر خود را از این گل قدرتمند پر کنید و از نماد قدرت این گل در زندگی خود الهام بگیرید. این گل آماده برای تزئینات باکس، دسته گل، سبد گل و غیره است. گل لیلیوم گرمسیر است که در مناطق شمالی کشور ایران کشت میشود و معمولا در فصل تابستان گل می دهد. این گل خاص نیاز به نگهداری خاصی ندارد میتوانید آن را هوای ازاد و یا منزل از آن نگهداری کنید.

هر شاخه اورینتال تعداد زیادی غنچه دارد که طی یک هفته همه غنچه‌ها باز خواهند شد. فقط توجه داشته باشید که به گل‌ها ضربه وارد نشود.گل شاخه بریده لیلیوم هر ضربه هرچند ساده می‌تواند گلبرگ‌ها را جدا کند و به گل آسیب بزند این گل در رنگ های زرد، نباتی، سفید، صورتی و گلبهی موجود است.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما