فروشنده بهترین گل شاخه بریده آنتریوم تازه

یکی از بهترین و زیباترین گلهایی که می توان از طریق فروشنده گل و گیاه خریداری نمود و از زیبایی و جذابیت آن برخوردار شد، گل شاخه بریده آنتریوم تازه می باشد. شاید برای شما نیز جالب باشد بدانید که این گل در فرایند گل آرایی جایگاه بسیار خاصی دارا می باشد و به سبب اینکه دارای برگ های زیبایی بوده و از نظر رنگی متنوع است، می تواند جلوه ای زیبا و با شکوه برای دسته گل ها به وجود آورد.

فروشنده بهترین گل شاخه بریده آنتریوم تازه

مشخصات گل شاخه بریده آنتریوم تازه

مشخصات گل شاخه بریده آنتریوم تازه گل آنتریوم یکی از گیاهانی است که آن را جزو خانواده گل شیپوریان می شناسند؛ این گل زیبا در واقع گیاه بومی کشورهایی مانند کلمبیا و اکوادور است که به سبب زیبایی و جذابیت بی نظیری که دارا می باشد، در تمامی کشورها پرورش یافته در دسترس علاقمندان قرار می گیرد.

و اما در این قسمت به برخی از مهمترین مشخصات گل شاخه بریده آنتریوم تازه اشاره می کنیم:

  • این گل دارای برگ های بزرگی است که از نظر شکل ظاهری تنوع بسیار زیادی دارند.
  • گل آنتریوم به صورت خوشه ای بوده و در یک براکته بزرگ به شکل قلب پیچیده شده است.
  • از میان اسپات آن گل آذین سنبل های زیبایی رشد می کنند که به رنگ زرد و قرمز می باشند.
  • این گل زیبا در رنگ های قرمز، صورتی، بنفش، سفید و سبز وجود دارد که هر کدام از آنها زیبایی و جلوه خاص خود را دارا می باشند.

خرید عمده گل شاخه بریده آنتریوم تازه

خرید عمده گل شاخه بریده آنتریوم تازه این روزها خرید شاخه گل آنتریوم تازه در تمامی شهرهای کشورمان از رونق خاصی برخوردار است و معمولاً کسانی که به علم گل آرایی اِشراف کامل دارند، از آنتریوم به عنوان گل تاکیدی در گل آرایی استفاده می نمایند.
این گل زیبا به سبب اینکه اندازه ای بزرگتر از سایر گل ها دارد، به خوبی در دسته و یا سبد گل خودنمایی می کند و یک جلوه زیبا و جذاب با خود به همراه می آورد.

اصلی ترین دلیل اینکه گل آنتریوم بسیار مورد توجه افراد مختلف قرار گرفته این است که دارای براکته هایی به شکل قلب می باشد که از نظر رنگی دارای تنوع بسیار زیادی بوده و شفاف و براق هستند.
همچنین ساقه های آن نیز بلند بوده و برگ های آن سبز و مخملی است که بیش از پیش بر زیبایی آن افزوده و به عنوان یک گل لوکس در دیزاین و تزئین دسته گل ها مورد استفاده قرار می گیرد.

شایان ذکر است که قیمت شاخه گل آنتریوم تازه در بازار کشورمان بسیار مناسب بوده و می توان با صرف هزینه ای نه چندان زیاد آن را خریداری نمود و از زیبایی و شکوه منحصر به فرد آن لذت برد.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما