محل فروش گل گلایل شاخه بریده عمده

وظیفه این تولید کننده در این مجموعه تهیه و فروش گل های با دوام با تضمین بهترین کیفیت است. این مجموعه با همکاری پرورش دهندگان بزرگ و گلخانه های سراسر کشور ، ساختار مناسبی را برای برقراری ارتباط با مشتریان داخلی و خارجی ایجاد می کند و اکنون توانایی تأمین کلیه نیازهای داخلی و خارجی را به صورت عمده دارد. وظیفه این تولید کننده ارائه بهترین کیفیت و تازه ترین نوع گل گلایل شاخه بریده عمده و تحویل سفارشات در کمترین زمان است.

محل فروش گل گلایل شاخه بریده عمده

تنوع رنگی گل گلایل

تنوع رنگی گل گلایل

گلایل صورتی یک گیاه با طول عمر چند سال و کلاسیک است که به دلیل داشتن شاخه های بلند و صورتی رنگ به گلایل صورتی معروف است. گلایل های صورتی در اواسط تابستان ظاهر می شوند. این نوع از گل های گلایل حدودا سی سانتی متر رشد خواهد کرد.

گلایل با رنگ قرمز دارای یک ساقه ضخیم و درخشنده و ساقه های قد بلند و عالی است و به طول ۲۰-۳۰ سانتی متر می رسد. شما می توانید گلایل های قرمز را از اکتبر تا پایان ژانویه بکارید ، این مورد بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنید قبل از کاشت خطر منجمد شدن از بین رفته است.

نوعی دیگری گلایل که دارای رنگ بنفش و لکه های زرد است ، هر شاخه این گل به ۲۰ تا ۳۰ سانتی متر می رسد. این نوع گلایل یکی از گونه های محبوب است و فصل گلدهی آن در اوایل تابستان است.

نوع دیگری از گل های گلایل دارای گل های بنفش زیبا و لکه های تیره است. این نوع گلایل ها تا ۱۵ سانتی متر از طول رشد می کنند. برگها بلند ، شبه گونه و سبز ملایم ​​است. برای افزایش زمان گلدهی ، هر ۷-۱۰ روز پیاز ان را باید بکاریم.

یک نوع گلایل دیگر ساده زیبا با شاخ و برگ هایی به ارتفاع ۲۰ سانتی متر و یک ساقه گل که از اواخر تابستان تا اوایل پاییز افزایش قد می یابد و گل هایی با علامت گذاری پروانه ارغوانی در داخل آن می باشد. این نوع از گل به خاکی که خوب زهکشی شده با هوای مرطوب تابستان و نور شدید نیاز دارند.

نوع دیگری از گلایل زیبا دارای برگهایی به بلندی ۲۰ سانتی متر است ، ساقه های گل از اواخر تابستان تا اوایل پاییز افزایش می یابد و گل ها دارای آثار “پروانه” جبنفش هستند. آن ها در تابستان به خاک شخم زده شده رطوبت و نور شدید نیاز دارند.

قیمت روز گل گلایل شاخه بریده عمده

قیمت روز گل گلایل شاخه بریده عمده قیمت فروش شاخه گل گلایل در دو گروه “گل های گلایل شاخه بریده” و “برگ بریده شده” اعلام می شوند. قیمت گلها گلایل معمولی برای هر فصل روزانه اعلام می شود. همچنین سفارشات برای سایر گلهای گلایل که تعداد کمی یا بسیار کم استفاده می شوند نیز پذیرفته می شوند. بسته به خرید رنگ قیمت ها عملاً متفاوت است. البته می توانید رنگ هایی را که دوست دارید با کمترین قیمت سفارش دهید؛ اما اگر به دنبال یک رنگ خاص و کمیاب در انواع گل گلایل هستید ، ممکن است کمی گران باشد.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما