خرید گل شاخه بریده آنتوریوم بنفش روشن

یکی از گلهای شاخه بریده که از محبوبیت خاصی برخوردار است، گل آنتوریوم می باشد. این گل دارای زیبایی بی نظیری است و استفاده از آن در خانه و گل آرایی بسیار زیاد خواهد بود. گل شاخه بریده آنتوریوم بنفش روشن از گلهای پرطرفداری است که با رنگ زیبایش همه را به سمت خود می کشاند. این گل در ایران به صورت مستقیم و غیر مستقیم خرید و فروش می شود و با قیمت های گوناگونی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

خرید گل شاخه بریده آنتوریوم بنفش روشن

آشنایی با انواع گل شاخه بریده آنتوریوم

آشنایی با انواع گل شاخه بریده آنتوریوم گل شاخه بریده آنتوریوم دارای رنگها و برگهای زیبایی می باشد. این گل با گلهای شاخه ای که دارد می تواند نظر همه را به خود جلب کند.

علاقه افراد به این گل بخاطر این است که دوام و ماندگاری بالایی دارد و می تواند ماه ها با گلهای زیبایش منازل را جلوه خاصی دهد.

گل آنتوریوم گونه های مختلفی دارد که گلدهی آنها بیشتر در فصل پاییز و زمستان است. اگر بخواهیم تعداد گونه های این گل را بگوییم، می توان گفت که حدود ۶۰۰ گونه از آن وجود دارد. اما، فقط ۳ نوع هستند که خرید و فروش می شوند و تولید آنها بیشتر می باشد.

آنتوریوم شزریانوم

این گل دارای برگهای پهن می باشد که گلهای آن از رنگهای قرمز روشن تا تیره برخوردارند. در گلبرگهای این گل گاهی خالهایی وجود دارد که زیبایی آن را دو چندان می کند. گل شاخه بریده آنتورنیوم شزریانوم می تواند بهترین انتخاب برای افرادی باشد که بدنبال یک گل آپارتمانی زیبا و شیک هستند. سازگاری این گل با محیط بسیار بالاست و حتی می تواند در روزهای سرد و یخبندان هم همیشه سبز بماند.

آنتوریوم آندرانوم

این شاخه گل بریده ماندگاری بالایی در آب دارد و بسیار شیک و قشنگ است. رنگ این گونه آنتوریوم عنابی و صورتی می باشد که گاهی می توان آن را در رنگهای سبز و سفید هم تهیه نمود. آندرانوم برای پرورش در گلخانه انتخاب خوبی است، زیرا می توان به راحتی آن را رسیدگی کرد.

آنتوریوم کریستالیوم

گل کریستالیوم در زمینه ی برگ طرفدار زیادی دارد که گاهی برگهای آن سبز و گاهی بنفش است. البته این امر بستگی به سن گل دارد. پرورش این گلها بیشتر بخاطر ظاهر زیبایشان می باشد.

فروش گل شاخه بریده آنتوریوم با قیمت ارزان

فروش گل شاخه بریده آنتوریوم با قیمت ارزان گل شاخه بریده کاربرد زیادی دارد و برای درست کردن دسته گل و گل آرایی ماشین و … استفاده فراوانی از آن می شود. قیمت گل شاخه بریده در بازار فروش گوناگون می باشد ، چون نوع آنها و دوامی که دارند متفاوت است و حتی در کیفیت های متفاوتی ارائه می گردد.

فروش گل آنتوریوم شاخه بریده این روزها به صورت اینترنتی هم انجام می شود و مشتریان می توانند برای سفارش این گلهای زیبا با مشاوران در ارتباط باشند تا بتوانند مدل دلخواه خود را با قیمت ارزانی خریداری نمایند.

منبع: مرکز خرید و فروش عمده گل شاخه بریده | آلوئه ورا

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما