قیمت گل رز قرمز طبیعی ایرانی

گل رز قرمز طبیعی یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین گل ها می باشد که به عنوان محصول همیشه موجود در بازارها وجود دارد. این گل انواع مختلفی دارد که رنگ قرمز آن از کیفیت و زیبایی بالایی برخوردار است.

گل رز قرمز از نظر اندازه، ضخامت ساقه و طول آن دارای کیفیت های متفاوتی است و می توان گفت یکی از پرفروش ترین گل ها در کشور محسوب می شود. از این گل در مناسبت های زیادی استفاده می کنند و قیمت آن با توجه به نوع آن در طول سال متغیر می باشد.

قیمت گل رز قرمز طبیعی ایرانی

آشنایی با گل رز قرمز طبیعی مخملی

آشنایی با گل رز قرمز طبیعی مخملی

گل رز قرمز از تیره گل سرخ است و تاکنون ۱۵۰ گونه ی شناخته شده آن موجود است. جای اصلی رشد این گل در نیمکره شمالی است. در ایران نیز در اکثر مناطق می روید.

گل رز مخملی به سبب تیره بودن و بافت مخملی که دارد به رنگ سیاه شباهت دارد و به عنوان ملکه گل ها نیز شناخته می شود. همچنین دارای طرفداران زیادی است و بسیار مشهور می باشد. این گل از فصل بهار تا پاییز شکوفه می دهد و برای رشد مناسب به خاک خشک و آفتاب زیاد نیاز دارد.

پرورش گل رز در اکثر کشورها از رونق خوبی برخوردار است و به دلیل تنوع در رنگ و عطر و زیبایی استقبال کنندگان زیادی دارد.

بسیاری از کشورها مانند ترکیه و بلغارستان گل رز مخملی را برای مصارف صنعتی پرورش می دهند. از این گل در صنایع مختلفی مانند تهیه مربا، چای و صنعت عطر سازی استفاده می شود.

خرید انواع گل رز قرمز طبیعی ارزان

خرید انواع گل رز قرمز طبیعی ارزان

همانطور که گفته شد گل رز قرمز طبیعی یکی از زیباترین گل ها و در عین حال پرفروش ترین گل ها محسوب می شود. بسیاری از افراد از خرید گل رز طبیعی برای هدیه دادن استفاده می کنند. در بازارها انواع گل رز طبیعی در رنگ های مختلف با بهترین قیمت عرضه می شود. خرید و فروش این گل ها به صورت تکی و عمده است.

بزرگترین بازار گل در ایران بازار گل محلاتی در تهران است که تامین کننده بیشترین گل در فروشگاه های سراسر کشور می باشد. علاوه بر آن بازارهای دیگری مانند بازار گل و گیاه طبیعی شهید فکوری، بهشت زهرا و بازار گل امام رضا وجود دارند که عرضه کننده انواع گل در کشور می باشند.

خرید گل رز طبیعی به صورت اینترنتی نیز صورت می گیرد و افراد زیادی به سبب کاهش در هزینه رفت و آمد و خریدی آسان از این روش استفاده می کنند.

همچنین خرید آن از طریق نمایشگاه های گل و گیاهی که سالانه در شهرستان ها برگزار می شود امکان پذیر است.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما