قیمت گل شاخه بریده چیپسفولیا

قیمت گل شاخه بریده چیپسفولیا بسته به شیوه فروش و نحوه عرضه متغیر است. معمولا این نوع گل ها به دلیل قیمت بالایی که دارند اگر به صورت عمده عرضه شوند، قیمت پایین تری خواهند داشت. از طرف دیگر اگر فروش بدون واسطه انجام گیرد، قیمت نهایی به نفع مصرف کننده خواهد بود. برای اطلاع از قیمت روز شاخه بریده چیپسفولیا می توانید به صورت اینترنتی اقدام کنید. در فروش اینترنتی چون محصول مستقیما از تولید کننده عرضه شده است، لذا نرخ های اعلامی منصفانه تر از عرضه کنندگان گل در بازار آزاد می باشد. در سایت ما هم می توانید نرخ روز این گل را مشاهده و هم در صورت نیاز آن را خریداری کنید.

قیمت گل شاخه بریده چیپسفولیا

روش مناسب تکثیر گل شاخه بریده چیسفولیا

روش مناسب تکثیر گل شاخه بریده چیسفولیا

روش مناسب تکثیر گل چیسفولیا را باید یک بررسی ساده و به دست آوردن مراکز تکثیر آن امکان پذیر است. پس از بررسی ها اولیه و تفکیک مراکز معتبر از مراکز دیگر نسبت به مراجعه به آنان اقدام نماییم. پس از مراجعه با مدیر مجموعه می توان همراه شد و روش های تکثیر این نوع گل را یاد بگیریم. این روش های تکثیر به این شرح می باشد.

  • روش اول استفاده از فلس های نزدیک پیاز گل است. پس از آن که فلس های نزدیک گل چیسفولیا جدا شد باید نسبت به کشت آن در گلدان اقدام نمود. برای کاشت باید ابتدا آن را به مقدار ۱۵ سانت وارد خاک کرد. سپس دور آن را سفت کرده و به مدت یک تا دو ماه همین وضعیت را از لحاظ دما و رطوبت نگه می داریم. سپس بعد از رشد برگ های فلس، گل نیز شروع به رشد می کند.
  • روش دوم دیگر استفاده از پیاز این گل است که بهتر است که در پاییز کاشت شود. پس از نگهداری در فضای تاریک و فرا رسیدن زمان کاشت، نسبت به کاشت آن در گلدان اقدام می نماییم. پس ما باید استفاده از این روش ساده می توان به محصول مورد نظر دست پیدا کنیم.

پس می توان با استفاده از هر کدام روش ها و شرایط محیطی به تکثیر گل شاخه بریده چیسفولیا دست پیدا نماییم. پس ما باید این موارد را مدنظر قرار دهیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

آشنایی با انواع گل شاخه بریده چیسفولیا

آشنایی با انواع گل شاخه بریده چیسفولیا

گل های شاخه بریده چیسفولیا می توان به انواع مختلف تقسیم کرد که این تقسیم بندی بر اساس موارد مختلف می باشد که به شرح ذیل است.

گونه آسیایی لیلیوم که با نام آسیاتک شناخته می شود، از اولین گونه هایی است که به صورت طبیعی می روید و ترکیب ژنتیکی آن نیز دست کاری نشده است. دسته دوم این گونه یعنی لیلیوم اورینتال را می باشد که این گل زیبا در دسته معطر ترین گونه از گل ها قرار می گیرد. گونه دیگر لیلیوم ترومپت می باشد که این گل زیبا دارای برگ های کشیده و کمی پهن می باشد که به مانند دهانه ترومپلت می باشد.پس ما با توجه به سلیقه می توانیم گل مورد نظر را انتخاب نماییم.

تولید گل چیپسفولیا رنگی

تولید گل چیپسفولیا رنگی

تولید گل چیپسفولیا رنگی در سال های اخیر در کشور روند شتابانی گرفته است. به خصوص با احداث گلخانه های عظیم سطح زیر کشت این نوع گل های زینتی رشد قابل توجهی را داشته است. هر ساله حجم بالایی از گل های تولید شده در کشور علاوه بر مصرف در بازار داخلی به کشورهای دیگر هم صادر می شود.

در حال حاضر بهترین نوع گل چیپسفولیا رنگی به صورت بسته بندی شده به کشورهای دیگر صادر و ارزآوری خوبی را نصیب کشور نموده است. کشت این گیاه در گلخانه زیر نظر متخصصان حوزه کشاورزی صورت می گیرد و به همین دلیل گل های تولید شده از ماندگاری بسیار خوبی برخوردارند.می توانید با شرکت در کلاس های آموزشی و یادگیری شیوه های نوین، به تولید انواع چیپسفولیا رنگی اقدام و هر ساله درآمد خوبی از این راه نصیب خود و خانواده خود کنید.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما