فروش گل شاخه بریده ارکیده طبیعی

گل شاخه بریده ارکیده را می توانید به صورت مستقیم از فروشنده گل خریداری کنید. ارکیده از جمله گیاهانی است که نگهداری آن در منزل و حتی محل کار بسیار آن است و از این رو طرفداران زیادی دارد. قیمت گل شاخه بریده ارکیده متغیر بوده و بسته به نوع آن تعیین می شود. امروزه گل ارکیده در سطح وسیعی از گلخانه های کشور کشت و در فصل برداشت به صورت شاخه ای برای فروش عرضه می شود. برای خرید می توانید هم به صورت حضوری و هم از طریق اینترنتی گل ارکیده طبیعی را سفارش دهید.

فروش گل شاخه بریده ارکیده طبیعی

نگهداری انواع گل شاخه بریده ارکیده

نگهداری انواع گل شاخه بریده ارکیده

گلهای شاخه بریده ماندگاری دائمی ندارد و تنها چند روز یا چند هفته زنده می مانند. ارکیده نیز از این قاعده مستثنی نبوده و شاخه بریده آن عمر مشخصی دارد. اما نوع نگهداری گل می تواند عمر آن را افزایش یا کاهش دهد. ارکیده طبیعی و شاخه بریده بدون آب مدت طولانی دوام نمی آورد. پس لازم است آن را به شیوه صحیح آبیاری کنید. برای نگهداری انواع گل شاخه بریده ارکیده بهتر است نکات زیر پس از خرید گل رعایت شود.

  • پس از خرید ساقه های گل ارکیده را به صورت اریب برش داده تا آب بیشتری به بالای ساقه ها و گلهای اصلی برسد.
  • در زمان نگهداری شاخه هایی که به مرور نرم و له می شوند را از گلهای اصلی جدا کنید.
  • آب گلدان ارکیده به صورت مداوم باید عوض شود. برای طولانی تر شدن عمر گل در حد بسیار کم سفید کننده به آب اضافه کنید.
  • اگر می خواهید ارکیده شاخه بریده عمر بیشتری کند، از قرار دادن آن در آفتاب مستقیم یا روی شوفاژ خودداری کنید.

قیمت گل شاخه بریده ارکیده در ایران

قیمت گل شاخه بریده ارکیده در ایران

قیمت گل شاخه بریده ارکیده در ایران متغیر است. بسته به اینکه چه نوع ارکیده ای را انتخاب و در چه تعداد شاخه ای سفارش دهید، قیمت فرق می کند. مسلما هر چه تعداد شاخه های بیشتری را خریداری کنید، فروشنده تخفیف بیشتری به شما خواهد داد. همچنین اگر در اوایل صبح برای خرید انواع گل از جمله ارکیده اقدام کنید، شاهد قیمتهای بالاتری خواهید بود اما هرچه از طول روز کاسته می شود، قیمتها نیز تخفیف می یابد.

اگر می خواهید اگر ارکیده را به صورت شاخه ای با بهترین کیفیت خریداری کنید می توانید آن را به صورت غیرحضوری و از طریق این فروشگاه آنلاین که انواع گل را عرضه می کند، سفارش دهید.

ارکیده در ایران بسیار محبوب بوده و از این رو فروشنده قیمت متعادلی را برای آن در نظر می گیرد. تنوع بالای رنگ این گل و جذابیت بصری آن، خریدار را به خرید شاخه های بیشتری از این گل ترغیب می کند.

منبع: مرکز خرید و فروش عمده گل شاخه بریده | آلوئه ورا

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما