فروش انواع گل های ارکیده

گل تازه با دارا بودن یک دهه سابقه در زمینه تولید و توزیع انواع گل نظیر ( رز ، میخک ، آلوئه ورا ، ارکیده و … ) می باشد ، با افتخار آماده همکاری با تمامی تولید کنندگان و توزیع کنندگان در سرتاسر ایران می باشد .

ارکیده :

ارکیده یک خانواده متنوع و گسترده از گیاهان گلدار است ، با شکوفه هایی اغلب رنگارنگ و معطر ، که معمولاً به عنوان خانواده ارکیده شناخته می شود.در کنار گیاهان Asteraceae ، آنها یکی از دو خانواده بزرگ گیاهان گلدار هستند. گل ارکیده دارای حدود ۲۸۰۰۰ گونه در حال حاضر پذیرفته شده است که در حدود ۷۶۳ جنس توزیع می شود. تعیین اینکه کدام خانواده بزرگتر است هنوز مورد بحث است ، زیرا داده های تأیید شده در مورد اعضای چنین خانواده های عظیمی به طور مداوم در جریان است. صرف نظر از این ، تعداد گونه های ارکیده تقریباً برابر با تعداد ماهیان استخوانی ، بیش از دو برابر تعداد گونه های پرندگان و حدود چهار برابر تعداد گونه های پستانداران است.این خانواده حدود ۶-۱۱ درصد از کل گیاهان دانه ای را در بر می گیرد. بزرگترین جنسها Bulbophyllum 2000) گونه) ، )  Epidendrum  ۱۵۰۰ گونه ( ،         Dendrobium  (۱۴۰۰گونه) و Pleurothallis 1000) گونه) است. همچنین شامل وانیل (تیره گیاه وانیل) ، نوع تیره Orchis و بسیاری از گیاهان معمولاً کشت شده مانند Phalaenopsis و Cattleya است. علاوه بر این ، از زمان ورود گونه های گرمسیری به زیر کشت در قرن نوزدهم ، باغداران بیش از ۱۰۰۰۰۰ ماده ترکیبی و رقمی تولید کرده اند.

1454457232847

ارکیده ها به دلیل دارا بودن ساختار متمایز از دیگر گیاهان متمایز می باشند ، زیرا دارای برخی خصوصیات مشتق شده یا سیناپورمورفی های کاملا مشهود هستند از جمله این موارد : تقارن دو طرفه گل (zygomorphism) ، بسیاری از گل های احیا کننده ، گلبرگ تقریبا تقریبا کاملا اصلاح شده ، پرچمها ی مورد و دانه های بسیار ریز از مشخصات این گل بسیار زیبا می باشد .

1452644541015

Orchidaceae بخاطر تنوع ساختاری زیادی در گلهای خود شناخته شده است.بعضی از ارکیده ها دارای گلهای منفرد هستند ، اما در اکثر آنها گل آذین وجود دارد که بعضی اوقات دارای تعداد زیادی گل است. ساقه گل می تواند پایه باشد ، یعنی از پایه غده تولید می شود ، مانند Cymbidium ، آپیکال ، به این معنی که از راس ساقه اصلی رشد می کند ، مانند Cattleya یا زیر بغل ، از زیر بغل برگ ، مانند Vanda . گل ارکیده به عنوان یک نامتعارف از تخته سنگ ، به طور ابتدایی زیگومورفیک (متقارن دوسویه) است ، اگرچه در برخی از جنس ها ، مانند مورمودها ، لودیزیا و ماکودها ، ممکن است این نوع تقارن به سختی قابل تشخیص باشد .

download

رنگ بندی :

رنگ بندی این گل به صورت غالب رنگ بنفش روغنی روشن می باشد که این رنگ و در بسیاری دیگر از اعضای این خانواه می توان دید . تن های مختلف رنگ در این گل از بنفش مایل به خاکستری تا صورتی مایل به ارغوانی و حتی بنفش مایل به قرمز ادامه دارد .

نامگذاری رنگ ارکیده :

برای اولین بار در سال ۱۹۱۵ رنگ ارکیده در دایره رنگ ها نامگذاری شد ، در سال ۱۹۸۷ ، ارکیده به عنوان یکی از رنگ های X11 پس از اختراع شبکه جهانی وب مورد استفاده قرار گرفت .

orchid symbolism 1024x683 1

همانطور که در مطالب بالا متوجه شدید ، این گل دارای تنوع بسیار بالایی می باشد که بعضی از منابع آن را به بیش از ۳۰ هزار نوع بیان نموده اند ، گل تازه با مدیریت محمد صادق علیجانی با افتخار یکی از بزرگترین تولید کننده این گل در انواع زینتی می باشد ، بالاترین کیفیت و بهترین قیمت شاخصه های اقتصادی و بازاریابی ما می باشد ، با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در کنار شما هستیم . جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ها با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید .

مطلب پیشنهادی دیگر : بررسی گیاه معجزه آسای الوئه ورا

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما