شرکت گل ژربرا هلندی با قیمت استثنایی

شرکت گل ژربرا هلندی با قیمت استثنایی عرضه کننده با کیفیت ترین و زیباترین گل های تزئینی می باشد. گل های ژربرا هلندی یکی از زیبا ترین گل های زینتی و آپارتمانی محسوب می شوند که در رنگ های مختلف مانند صورتی، سفید، زرد، قرمز و نارنجی توسط برترین بازار پخش گل عرضه می شود. اگر از علاقه مندان استفاده از گل در خانه و آپارتمان خود هستید، گل های ژربرا پیشنهاد خوبی می باشند. این محصولات از زیبا ترین گل های تزئنیی محسوب می شوند.

شرکت گل ژربرا هلندی با قیمت استثنایی

گل ژربرا هلندی را بیشتر بشناسیم

گل ژربرا هلندی را بیشتر بشناسیم بهتر است قیل از خرید انواع گل های زینتی بویژه این نوع گل، ویژگی ها و شرایط نگهداری از آن ها را بشناسید. این گل ها همانطور که در بالا گفته شد در رنگ های متنوعی عرضه می شود. از فواید بی نظیر وجود این نوع گل ها در خانه می توان به تاثیر در بهبود خواب و آرامش اشاره کرد. در نتیجه آن را در اتاق خواب خود یا کودکانتان قرار دهید.

عمر این گونه گل ها زیاد است و می توانید آن ها را به دو روش قرار دادن در خاک و یا قرار دادن در آب، در خانه های خود نگهداری کنید. اگر آن را در آب قرار می دهید، بهتر است هر هفته تا ده روز یکبار آب آن را عوض کنید تا طراوت گل باقی بماند. برای نگهداری این گل ها بهتر است به مطالب زیر دقت کنید تا بتوانید بهتر از آن مراقبت کنید:

  • این گل ها را بهتر است در معرض نور غیر مستقیم قرار دهید تا گلبرگ های آن دچار پوسیدگی نشوند. اگر می خواهید آن را در معرض نور مستقیم قرار دهید بهتر است اول صبح یا عصر آن را در نور قرار دهید که آفتاب تندی نباشد.
  • بهتر است هر سه تا ۵ روز به این گل آب دهید و بعد از آبیاری، آبی که از گلدان بیرون می آید را دور بریزید.
  • هر وقت گل ها رشد کردند و ریشه آن ها بزرگتر شد، بهتر است گلدان آن را عوض کنید.

پخش گل ژربرا هلندی سفید در بازار ایران

پخش گل ژربرا هلندی سفید در بازار ایران پخش گل ژربرا هلندی سفید در بازار ایران معمولا با قیمت مناسبی انجام می گیرد. بسیاری از شرکت های تولیدی گل های زینتی معمولا کار پخش آن ها را برعهده دارند. یکی از پرفروش ترین رنگ های این گیاه، سفید می باشد. گل ژربرا سفید در بازار های فروش به وفور یافت می شود و طرفداران زیادی دارد. این گل هم رنگ و ظاهر زیبایی دارند. از گل هایی است که در مناسبت های ویژه مانند خواستگاری جزو گل های دسته گل محسوب می شود.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما