سفارش گل آلسترومریا صورتی بدون واسطه

اگر به دنبال گلی زیبا و جذاب و در حین حال با دوام هستید، بی شک گل آلسترومریا صورتی می تواند اولین انتخاب شما باشد. این گل در رنگ های مختلف وجود دارد که رنگ صورتی آن از همه دلنشین تر می باشد. برای سفارش گل آلسترومریا صورتی بدون واسطه و ارزان قیمت فقط کافیست به سایت فروش آنلاین مراجعه کنید و آن را در انواع مختلف اعم از سبد گل، دسته گل و … سفارش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این گل زیبا با ما همراه باشید.

سفارش گل آلسترومریا صورتی بدون واسطه

مشخصات گل آلسترومریا صورتی چیست؟

مشخصات گل آلسترومریا صورتی چیست؟ گل آلسترومریا صورتی، جز گل های بومی آمریکای جنوبی می باشد که معمولا کل سال گلدهی دارد و البته به سرما نیز حساس است. از این رو بهترین محیط برای رشد آن گلخانه ها می باشند.

این گیاه دو نوع ارکیده ای و پروانه ای دارد که نوع ارکیده ای آن سه تا پنج ماه اول سال به شدت گلدهی دارد. از ویژگی بارز آن رشد تا ارتفاع سه متر می باشد. این گیاه نسبت به نور کم حساس نیست و به گلدهی و رشد خود ادامه می دهد.

نوع پروانه ای آن اگر در شرایط مطلوب باشد در کل سال گل می دهد. قد آن ها کوتاه تر از نوع ارکیده ای است و به همین دلیل مناسب برای گلدان مناسب است.

کاشت آلسترومریا از اواخر تابستان تا اوایل پاییز می باشد. اگر این زمان کاشته شوند در آذر تا اسفند به بار می نشینند و گل می دهند. البته این زمان برای بهره برداری از گل به صورت شاخه ای مناسب می باشد.

قیمت دسته گل آلسترومریا صورتی

قیمت دسته گل آلسترومریا صورتی قیمت گل آلسترومریا صورتی با توجه به سایز آن متفاوت می باشد. اگر این گیاه به صورت کامل رشد کرده باشد و به صورت گلدانی فروخته شود قیمتی به مراتب گران تر از یک شاخه آن دارد.

دسته گل آلسترومریا با توجه به تعداد شاخه هایی که در آن قرار می گیرد، متفاوت است. در بعضی از دسته گل ها، رنگ های مختلف آن اعم از صورتی، بنفش، سفید، گلبهی و … قرار می گیرد که بسیار چشم نواز و دلنشین می شود و گزینه بسیار خوبی برای گل خواستگاری و چشم روشنی نوزاد می باشد.

دسته  گل آلسترومریا صورتی جز دسته گل های محبوب خانم هت به ویژه دختران جوان است که با هدیه دادن این گل زیبا می توانید آن ها را به وجد بیاورید.

برای کسب قیمت دقیق این گل زیبا می توانید به سایت فروش آنلاین مراجعه کنید و بعد مشاهده تمامی مشخصات، آن را با نازل ترین قیمت سفارش دهید و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما