خرید عمده گل میخک بنفش

در بین انواع بسیار مختلف گل و گیاه، گل میخک از جایگاه ویژه ای برخوردار است. علت این موضوع زیبایی گل و داشتن خواص متعدد است و همچنین قیمتی که برای هر شاخه گل میخک در نظر گرفته می شود بسیار ارزان و مناسب است. گل میخک بنفش، از پر طرفدار ترین گل ها است که می توان در محیط خانه نیز از آن نگه داری کرد.

گل های میخک بنفش فقط به این رنگ نیستند بلکه دارای رنگ بندی های مختلف گل میخک زرد ، نارنجی ، قرمز ، صورتی ، سفید و غیره می باشد که شما میتوانید جهت خرید هر یک از این گل ها به صورت عمده با شماره ی درج شده در سایت تماس بگیرید.

استفاده از گل میخک بنفش در طب سنتی

همتن طور که گفته شد گل میخک علاوه بر زیبایی دارای برخی خواص و ویژگی هایی است که می توان از آن ها بهره برد. گل میخک بنفش در طب سنتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد؛ زیرا این گیاه قادر است از بسیاری از بیماری ها جلو گیری کرده و همچنین بسیاری از آن ها را درمان کند.

گل میخک می تواند باعث تسکین درد دندان شود. طبق آخرین تحقیقی که دانشمندان انجام داده اند متوجه شدند که میخک با ابجاد بی حسی بسیار موثری روی لثه، می تواند از میزان درد دندان بکاهد.

این گیاه روی مغز و عملکرد آن نیز تاثیر گذار است. به عنوان مثال برخی افراد که مشکلات حافظه دارند با استفاده از این گیاه می توانند حافظه خود را تقویت کنند.

گل میخک بنفش می تواند، ضعف عصبی را درمان کند. مثلا مبتلایان به بیماری ام اس که منشا این بیماری نیز ضعف عصبی در قسمت هایی از بدن است، می توانند با مصرف برخی دارو های گیاهی که از میخک نیز در آن ها استفاده شده است به بهبود بیماری خود کمک کنند.

با توجه به این ویژگی ها و خواص گفته شده درباره ی این گیاه، کشور ما برای تولید و پروش آن تلاش می کند.

تولیدکننده گل میخک بنفش در ایران

گل میخک برای رشد و پرورش به شرایط خاصی نیاز ندارد و فقط کافی است تا برخی عوامل مهم که روی رشد و گلدهی موثر هستند رعایت شود.

مثلا بهتر است که گل میخک در طول روز در معرض نور مستقیم آفتاب قرار داشته باشد. در زمان گلدهی توجه به نیاز های گیاه بسیار اهمیت دارد؛ زیرا اگر تمامی شرایط در این بازه زمانی حساس برای گل فراهم شود بیشترین میزان گلدهی را خواهد داشت.

خاکی که ریشه های گیاه میخک در آن قرار می گیرند بهتر است سرشار از مواد معدنی و املاح مورد نیاز برای گیاه باشد. برای این منظور می توان از کود های مخصوص که تقویت کننده خاک هستند نیز استفاده کرد.

بهتر است خاک گل میخک همواره مرطوب باشد زیرا این گیاه برای رشد نسبتا به آب فراوانی نیاز دارد.

با توجه به شرایط گفته شده می توان گل میخک را در خانه نیز پرورش داد. همچنین خرید گل میخک از تولید کننده گل میخک بنفش در ایران، با قیمت ارزان و مناسبی امکان پذیر است.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما