بهترین فروشندگان گل میخک ریز

گل میخک که به گل های آن قرنفل گفته می شود یکی از قدیمی ترین گل های شناخته شده ی دنیا است و تاریخچه این گل خوش رنگ و زیبا به یونان بر می گردد.

چهار  فصل بودن ایران باعث شده است تا زمینه ی پرورش انواع گل ها از جمله گل میخک ریز وجود داشته باشد. کشت این گل در فصل های گرم سال کاهش می یابد.

بهترین فروشندگان گل میخک ریز

موارد مصرفی گل میخک ریز

موارد مصرفی گل میخک ریز

خرید گل وهدیه دادن آن از زمان های قدیم بسیار مرسوم بوده است. یکی از این گل ها که می توانیم هدیه دهیم گل میخک است. گلی زیبا با رنگ های شاد وطبیعی زیادی که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند این گیاه به علت زیبایی خاصی که دارد امروزه در بیشتر نقاط دنیا به عنوان گیاه زینتی پرورش داده می شود.

البته در مناطق سرد سیر این گیاه در گل خانه وگرم خانه نگه داری می شود.غنچه های گل میخک را پس از باز شدن قبل ازتغییر رنگ آن بایدچیده وخشک کرد. میخکی که به عنوان دارو استفاده می شود پودر این غنچه ها است.

در روزگار قدیم میخک را فقط افراد متمول استفاده می کردند. اما امروزه اکثر خانواده ها توان استفاده از آن را دارند و میخک را نه تنها به عنوان یک ادویه استفاده می کنند بلکه خواص دارویی زیادی دارد ودر طب سنتی از آن استفاده فراوان می شود.

در طب سنتی کمک به هضم غذا، کاهش دندان درد، تقویت کننده مغز،درمان سرفه، کاهش استرس،آرام کردن، تنش های روانی و درمان کننده سرطان است. کسانی که حافظه ضعیف دارند باید از دم کرده آن استفاده کنند.

گل میخک گیاهی است که به خاطر گل هایش  در سراسر جهان کشت می شود و در ایران هم به صورت های مختلف کشت می شود. این گل امروزه به عنوان شاخه گل مصرف می شود.  که  اامروزه بیشتر نشانه عشق، افتخار و جذابیت می باشد.

واردات گل میخک ریز به خاورمیانه

واردات گل میخک ریز به خاورمیانه

میخکی که در چین روییده می شود از تمام قسمت های آن برای مصارف دارویی استفاده می شود ودر کره از تمام اندام گیاه برای رفع اگزما وسرطان پوست استفاده می شود.

همانطور که گفته شد به طور کلی گیاه میخک به سه نوع کلی وجود دارد ودر کشور هایی که سمت استوا هستند مانند هند، اندونزی،وسریلانکا و دیگر کشور ها کشت و برداشت گیاه میخک انجام می شود و به عنوان صادرات به کشور های خاور میانه صورت می گیرد که در این بین نوع هندی و سریلانکایی از کیفیت خوبی برخوردار می باشد .

این سه مدل

به نام های گل میخک (سر گل میخک) که بسیار درشت بوده وظاهر بسیار زیبایی دارد. این نوع از عطر و بوی بسیار عالی برخوردار است و چوب میخک ومیخک ریز قیمت اقتصادی تری دارند.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما