ارائه کنندگان بهترین گل شاخه بریده ارزان

به طور کلی به هر گلی که از گیاه و ساقه خود جدا شوند و تیغ های آن به طور کامل گرفته و برای استفاده آماده شود گل شاخه بریده گفته می‌شود انواع و اقسام گل شاخه بریده در بازار وجود دارد که محبوب ترین آن گل رز می باشد. شرکت ما به عنوان یکی از ارائه کنندگان بهترین گل شاخه بریده ارزان می باشد بنابراین شما مشتریان محترم جهت سفارش می توانید به سایت مذکور مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت آن را تحویل بگیرید.

ارائه کنندگان بهترین گل شاخه بریده ارزان

عوامل پژمرده شدن گل شاخه بریده

عوامل پژمرده شدن گل شاخه بریده عوامل پژمرده شدن گل شاخه بریده شرح زیر می باشد:

  1. تابش مستقیم نور خورشید و وجود سرما و گرمای بیش از حد هوا
  2. استفاده از آب مانده جهت نگهداری گل شاخه بریده
  3. عدم وجود رطوبت مورد نیاز برای گل شاخه بریده در محیط
  4. قرار گرفتن گلدان گل شاخه بریده در هوای آزاد با دمای نامناسب

آشنایی با انواع و اقسام گل شاخه بریده:

  • گل میخک
  • گل گلایول
  • گل لیلیوم
  • گل رز
  • گل داوودی
  • گل آنتوریوم

نحوه افزایش عمر گل شاخه بریده:

  1. برای نگهداری گل شاخه بریده بهتر است آن را درون گلدان هایی با سایز و شکل مناسب نگهداری کنیم.
  2. برای نگهداری گل های شاخه بریده در گلدان، بهتر است آن را از دسته و یا سبد خارج کرده و به صورت تک تک درون یک گلدان قرار دهیم.
  3. آبی که برای گلدان های گل های شاخه بریده استفاده می شود باید کاملاً تمیز و تازه باشد زیرا اگر آب فاسد و یا دارای باکتری باشد به سرعت می تواند گل ها را خراب کند.
  4. برای حفظ کیفیت گل های شاخه بردیده بهتر است هر دو روز یکبار گلدان را خالی کرده و به طور کامل گلدان آن را شسته و در آن از آب تازه استفاده کنید.
  5. بهتر است گل های شاخه بریده را در گلدان هایی با آب ولرم قرار دهید زیرا آب گرم و یا خیلی سرد برای حفظ کیفیت گل های شاخه بریده مناسب نمی باشد.

تولید انبوه گل شاخه بریده ارزان

تولید انبوه گل شاخه بریده ارزان

کشور ما جزو تولید کنندگان انواع گل شاخه بریده ارزان می باشد و با توجه به موقعیت آب و هوایی که در بخش‌ های مختلف کشورمان وجود دارد امکان تولید این نوع گل ها وجود دارد مثلاً یکی از شهرهای اصلی تولید کننده گل شاخه بریده شهرستان کرج می باشد که به وفور می‌ توان این نوع گل ها را در آن شهر پیدا کرد.

تولیدکنندگان و عرضه‌ کنندگان گل شاخه بریده تازه باید تمهیدات لازم جهت تولید و عرضه با کیفیت این نوع گل ها به سایر شهرها و کشورهای دیگر در نظر بگیرند تا بتوانند گل ها را با کیفیتی بسیار مناسب و در اسرع وقت صادر کنند زیرا اگر این کار به درستی انجام نشود کیفیت گل ها کاسته شده و دیگر خریداری ندارد.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما