فروش عمده گل رز در دسته های ۵۰ شاخه ای

فروش عمده گل رز در دسته های ۵۰ شاخه ای

فروش عمده گل رز در دسته های ۵۰ شاخه ای با قیمت ارزان و مناسب ارسال مستقیم ازگلخانه گل رز . قیمت و کیفیت مارا با سایتهای مشابه مقایسه نموده و سپس جهت ثبت سفارش تماس بگیرید.

فروش عمده گل رز در دسته های 50 شاخه ای

فروش عمده گل رز در دسته های ۵۰ شاخه ای رز ایرانی بصورت استاندارد با دسته های ۵۰ شاخه ای عرضه میگردد و قابل ذکر میباشد که هر چند رز ایرانی در چند رنگ تولید میگردد اما تنها رنگ قرمز آن در طی سال از  کیفیت قابل قبولی برخوردار است .

فروش عمده گل رز در دسته های ۵۰ شاخه ای

فروش عمده گل رز در دسته های ۵۰ شاخه ای بیشترین تولید رز ایرانی در ایران مربوط میشود به جنوب کشور (دزفول) و همچنین با کیفیت ترین نمونه از این گل زیبا در حال حاضر مربوط به میشود به تولید کنندگان  استان مرکزی و شهرستان خمین .

همچنین مناطقی مانند کلارشت , خجیر  و ورامین نیز در تولید رز ایرانی حرفهایی برای گفتن دارند.

فروش عمده گل رز ایرانی در دسته های 50 شاخه ای
عکس-گل-رز-قرمز-سرخ-۱۴

فروش عمده گل رز در دسته های ۵۰ شاخه ای در طول تاریخ گل سرخ یا همان رز محبوبترین گل نزد بشر بوده و در بین مردم ملل مختلف گل رز میراثی از افسانه و تاریخ را به همراه دارد.

در حال حاضر گل رز یکی از محبوبترین گل‌های جهان است و از لحاظ میزان تولید در صدر قرار دارد.در حال حاضر کشورهای ایالات متحده آمریکا ، انگلیس، هلند ،کنیا،کلمبیا ، اکوادر ،آفریقای جنوبی و هندوستان به عنوان پرچمداران تولید گل رز در دنیا هستند.درسالهای اخیر بیشترین گل شاخه بریدهٔ صادراتی ایران رز بوده‌ و گل مریم وگلایول رتبه های بعدی صادرات گل را به خود اختصاص داده‌اند.

تفاوت های رز  ایرانی و هلندی :

شکل ظاهری وسایز غنچه : تفاوت در شکل ظاهری گل رز ایرانی و هلندی به گونه ایست که معمولا ساقه های رز ایرانی مملو از خار و ساقه های رز هلندی بسیار کم خار هستند ، همچنین رز قرمز ایرانی دارای گلبرگ معمولی و قرمز روشن و رز هلندی با گلبرگ مخملی و قرمز تیره میباشد .همچنین فروش رز ایرانی در بازار گل بصورت دسته های ۵۰تایی و رز هلندی ۲۰شاخه ای میباشد.

تفاوت های رز  ایرانی و هلندی :

مدت زمان ماندگاری رز : مهمترین تفاوت رز ایرانی و هلندی مدت زمان تازه ماندن گل یا عمر مفید آن میباشد، بطوریکه عمر مفید رز ایرانی بین ۳الی۶ روز و رز هلندی با عمر ۱۰الی ۲۰روز قابل قیاس با همتای ایرانی خود نیست.

البته مهمترین عامل در نگهداری رز دمای محل نگهداری میباشد که هرچه گرمتر باشد عمر مفید کاهش و اگر دمای محل حدود ۵درجه سانتیگراد باشد بهترین بازدهی را خواهد داشت.

تنوع و رنگبندی : رز هلندی در ایران با حدود ۲۲واریته و رنگبندی مختلف و متنوع تولید و عرضه میگردد، در صورتیکه رز ایرانی در حدود ۳یا ۴ رنگ تولید میگردد و ضمنا رنگ فقط رنگ قرمز آن در طول سال همیشه موجود هست و مابقی رنگها بدلیل کیفیت پایین بصورت مقطعی در بازار گل موجود میباشد.

خرید و فروش عمده گل

قیمت  : شاید باورتان نشود که قیمت گل در بازار گل بصورت روزانه تعیین میشود و فقط شرایط بازار قیمت را تعیین میکند وگل رز جز گلهایی هست که بسیار نوسان قیمت را در طول سال تجربه میکند، عوامل تاثیر گذار بر قیمت رز فصول سال ، اعیاد و مناسبتها و مقدار بار موجود در بازار میباشد.نوسان قیمت در طول سال؛

_رز ایرانی از شاخه ای پانصد الی پنج هزارتومان

_رز هلندی از شاخه ای دوهزار الی هشت هزار تومان میباشد.

اوج قیمت گل در روز ولنتاین و روز مادر میباشد.

شما می توانید از طریق ارتباط با بخش مشاوره و فروش سایت، نسبت به خرید گل رز مشکی و انواع گل رز رنگی دیگر به صورت عمده، در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام نمائید.

هزینه تولید : پروسه تولید گل رز هلندی در گلخانه های مکانیزه و پیشرفته با تجهیزات ،نظارت و رسیدگی بالا  و با هزینه های بالا انجام میپذیرد ، در صورتیکه رز ایرانی در گلخانه های تقریبا سنتی و با هزینه های بسیار پایینتر انجام میپذیرد.

تولید رز هلندی در کشور مختص به شهر یا استان خاصی نیست و امروزه در بسیاری از استانهای کشور این گلخانه ها فعالیت دارند ، در عوض تولید رز ایرانی مختص مناطق خاصی از کشور میباشد به طوری که پرچم دار تولید با کیفیت ترین  رز ایرانی در ایران مربوط به استان مرکزی و شهرستان خمین میباشد.همچنین شهرهای دزفول ، فیروزکوه، ورامین، منطقه خجیر و کلاردشت هم در این زمینه فعال میباشند.

علت تفاوت قیمت گل رز در فصل تابستان و زمستان چیست؟ 

علت تفاوت قیمت گل رز در فصل تابستان و زمستان چیست؟ 

در فصل تابستان و گرما بدلیل استفاده نکردن از انرژی سوخت در گلخانه ها هزینه تولید قابل قیاس با فصل زمستان نیست ، بطوریکه قیمت گل رز در زمستان  گاهی تا سه برابر یا بیشتر نسبت به تابستان افزایش خواهد داشت.

نکاتی که قبل از خرید گل رز باید بدانیم 

توجه به اینکه برگهای گل تازه و سبز بوده و غنچه باز شده کامل نباشد و  از استحکام بالایی برخوردار باشد (سفت باشد) از نکات مهمیست که در زمان خرید گل رز باید به آن توجه نمود.همچنین پس از خرید گل انتهای ساقه را با چاقویی تیز بصورت اوریب برش زده و یک سوم از طول ساقه را درون گلدان آب گذاشته و حتی الامکان در مکانی خنک نگهداری گردد .

در مراسم غم و شادی مارا به خاطر بسپارید

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما