گل میخک نارنجی با ارزانترین قیمت در بازار

گل میخک نارنجی از محبوب ترین و با کیفیت ترین گل های موجود در بازار است که به صورت مداوم مورد توجه خیل عظیمی از مردم قرار می گیرد. میخک در رنگ های متفاوتی پرورش می یابد و روانه بازار می گردد. دلیل اصلی محبوبیت گل میخک، نوع گلبرگ های آن و در هم تنیدگی جذاب و دل نشین آن ها است. رنگ نارنجی به صورت بسیار زیبا و به حالت سایه روشن بر روی این گلبرگ ها پخش شده است که تصویری شگفت انگیز و فوق العاده مطلوب برای افراد به ارمغان می آورد و قطعا می تواند هر فرد با هر نوع سلیقه ای را به خود جذب کند.گل میخک نارنجی با ارزانترین قیمت در بازار

شرایط آب و هوایی برای پرورش گل میخک نارنجی

شرایط آب و هوایی برای پرورش گل میخک نارنجیمیخک نارنجی از آن دست گل های سلطنتی و به اصطلاح لاکچری می باشد که مورد توجه خیل عظیمی از افراد قرار گرفته است. گل میخک به قدری جذاب و زیبا می باشد که حتی در قرون گذشته در مراسم تاجگذاری پادشاهان یونانی مورد استفاده قرار می گرفته است.

برای کشت و رشد و نتیجه مطلوب گل میخک باید به یکسری قواعد و اصول پایبند بود. یکی از اصلی ترین عوامل شرایط آب و هوایی می باشد. گل میخک باید در دمای ۱۰ تا ۲۲ درجه سانتی گراد قرار بگیرد و به نور خورشید نیز نیاز مستقیم دارد.

این گیاه معمولا در اواخر فصل پاییز یا اواسط زمستان کاشته می شود و تقریبا در فصول تابستان و بهار نیز به ثمر می نشیند. اگر شما گل میخک نارنجی را در گلخانه پرورش دهید قطعا با نتیجه بهتری رو به رو خواهید شد زیرا شما می توانید دما و رطوبت داخل فضای گلخانه را خیلی دقیق کنترل کنید.

اینکه گل میخک در مکان نیم سایه نیز قرار بگیرد مشکلی نخواهد داشت ولی نباید به مدت طولانی از نور خورشید دور باشد.

عوامل موثر بر قیمت گل میخک نارنجی

عوامل موثر بر قیمت گل میخک نارنجی قطعا گل میخک نارنجی نیز از سایر محصولات موجود در بازار در راستای قیمت گذاری متمایز نمی شود. طبیعتا تمام اجناس و محصولات بازار با در نظر گرفتن شرایط مختلف قیمت گذاری می گردند و خریداران نیز باید با توجه به مبالغ مشخص شده نسبت به خرید خود اقدامات لازم را انجام دهند.

اصلی ترین عوامل در تعیین قیمت گل میخک نارنجی به شرح زیر است:

  • نوع پرورش گل میخک
  • نوع فروش گل میخک
  • رنگ گل میخک
  • حجم فروش گل میخک

امروزه شاهد این امر هستیم که حتی در مناسبت های مختلف نرخ این گل ها دستخوش افزایش یا کاهش می شود. سعی کنید به صورت مداوم از قیمت این گل ها اطلاعات لازم را حاصل نموده و برای خریدشان برنامه ریزی کنید.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما