شاخه گل رز رنگی | کمترین قیمت سال ۱402

شاخه گل رز رنگی نماد عشق، امید و سپاس گزاری می‌باشد. گل رز جزو محبوب‌ ترین و دوست‌ داشتنی‌ ترین گل هاى دنیا است. کشت گل رز در صدر  دیگر گل ها قرار دارد. از عهد باستان تا کنون گل رز هدیه مناسبی برای انواع مناسبت ها به کار می‌‌رود. در بعضی مواقع تعداد شاخه های آن نیز نشان دهنده معنای خاصی می‌باشد.

کمترین قیمت هر شاخه گل رز رنگی هلندی

 ویژگی های بارز و کم نظیر گل رز

از آغاز تاریخ گل رز بیش از دیگر گلها در قلب بشر جای گرفته است. همچنین این گل میراث بزرگی از افسانه و تاریخ را به همراه دارد.

این درختچه زیبا، میلیونها سال قبل از بوجود آمدن بشر در روی زمین، زیسته و زیبائی و عطر را در همه جا گسترده است. کلمه Rosa در لاتین به معنای گل رز می‌باشد.

گل رز در تمامی رنگها دیده می‌شود و در این مورد تنها یک استثناء وجود دارد، و آن نبود رزهای آبی است.

در ابتدا استفاده های داروئی گل رز بیشتر مورد توجه بوده است. ولی بتدریج کشت و کار آن در باغها نیز گسترش یافت. علاقه و اشتیاق انسان به داشتن این گل در تمام فصول سال باعث گردید تا تولید آن در گلخانه انجام گیرد. در حال حاضر گل رز یکی از محبوب‌ترین گلهای جهان است. همچنین از لحاظ میزان تولید در صدر قرار دارد.

بلندترین گل رز حدود ۲۳ فوت (۷ متر) ارتفاع دارد. بیش از ۱۰۰ گونه گل رز وجود دارد. گل رز میتواند به میوه هم تبدیل شود که Ripple hip نام دارد. به دلیل وجود ویتامین C ، میتوان به عنوان مربا و مارمالاد نیز از آن استفاده کرد. رومیان باستان از گل رز به عنوان دکوراسیون اتاق استفاده میکرده‌اند. حتی گاهی از آن گردنبند درست می‌کردند.
همچنین لازم به ذکر است شما می توانید از طریق ارتباط با بخش مشاوره و فروش سایت، نسبت به ثبت سفارش و خرید انواع گل رز مشکی به صورت عمده و با نازلترین قیمت اقدام نمائید.

قیمت هر شاخه گل رز طبیعی در بازار

خواص درمانی گل رز

زمان گل دادن گل رز، از آغاز فصل بهار تا اواسط تابستان می‌باشد. گل های آن به رنگ سفید، صورتی، قرمز و بسیارخوشبو هستند. این گل منبع غنی از ویتامین E است. همچنین فواید دارویی فراوانی در زمینه مراقبت از پوست دارد.

گل رز برای انواع مختلف پوست ها مناسب است. ولی بیشتر برای پوستهای خشک و حساس از آن استفاده می‌شود .

از دیگر خواص داروئی این گیاه تأثیری است که بر مویرگ های زیر پوست دارد. به طوری که قرمزی سطح پوست را که ممکن است به دلیل گشاد شدن مویرگها باشد، کاهش می‌دهد.

از آب گل رز برای تسکین برخی ناراحتی پوستی و ضد عفونی کردن کردن برخی عفونت های چشمی استفاده می‌گردد. همچنین آرامبخش و ضد

افسردگی است. مصرف آن تنش های عصبی و امراض قلبی را کاهش می دهد. عصاره رز برای ترشح صفرا، هضم غذا، ناراحتی های خونی و رحم نیز بسیار مفید است.

قسمت میانی گل رز (برآمدگی وسط گل برای نگهداری دانه ها) نیز سرشار از ویتامین های (E ـ D ـ C ـ  A) است.

به علاوه روغن این گل برای خوشبو کردن هوای اتاق نیز استفاده می‌گردد.

سفارش دسته گل رز رنگی با بهترین کیفیت

ارسال شاخه گل رز رنگی به سراسر کشور

برای مقایسه قیمت ها، و دیدن برند های مختلف، مشاهده قیمت این محصولات، و… می‌توانید به این وب سایت مراجعه کنید.

در فروشگاه های اینترنتی، معمولا گل های کم یاب فروخته می‌شود. در این مراکز انواع گل های طبیعی و زینتی در طرح ها و رنگ های مختلف برای عرضه به مشتری فروخته می‌شوند. قیمت شاخه گل رز رنگی با توجه به برند های مختلف متفاوت می‌باشد.

در کل قیمت هر شاخه رز متغیر می‌باشد. نمی توان قیمت ثابتی برای این نوع رز در اختیار مشتری ها قرار داد. زیرا دارای یک قیمت ثابت شده نمی‌باشند.

 انواع دسته گل ها را با بهترین کیفیت، در اسرع وقت می‌‌توانید به کمک فروشگاه های اینترنتی خریداری کنید. در بعضی از سایت های موجود این فروشگاه ها دارای پیک هاى رایگان نیز می‌باشند.

برای مشاهده قیمت این محصولات و یا انواع باکس های گل رز می توانید به این سایت مراجعه کنید.

ارسال گل شاخه بریده به سراسر کشور

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما