پخش گل شاخه بریده ارکیده عمده

پخش گل شاخه بریده ارکیده عمده توسط گلخانه های مجهز و پیشرفته صورت می گیرد. گل ارکیده رنگی یکی از انواع محبوب و گران قیمت این گونه گیاهی است و باید راهکار مناسبی برای افزایش طول عمر شاخه بریده شده آن بکار گرفته شود. گل شاخه بریده ارکیده را می توان در محیط خانه هم برای مدت نسبتا طولانی نگهداری کرد.

پخش گل شاخه بریده ارکیده عمده

شرایط جوی لازم برای رشد گل ارکیده

شرایط جوی لازم برای رشد گل ارکیده گل ارکیده در طبیعت به شکل خودرو رشد می کند. برای پرورش این گل زیبا و نسبتا گران قیمت در محیط گلخانه و یا خانه باید سعی شود همان شرایط رشد گیاه در طبیعت را حفظ کرده تا بهترین نتیجه حاصل شود. گل ارکیده در طبیعت عادت دارد به یک جسم سخت تر از خود چسبیده و از آن به عنوان حامی استفاده کند. انواع چوب، تنه درخت و حتی سنگ بهترین حامیان گل ارکیده هنگام رشد و قد کشیدن هستند.

در محیط گلخانه و یا منازل نیز همواره از یک پایه چوبی باریک که در خاک فرو رفته، به عنوان حمایت کننده گل استفاده می کنند. گل ارکیده برای رشد به نور کافی خورشید نیاز دارد، اما این نور هرگز نباید به طور مستقیم به گلبرگ ها بتابد. گلبرگ های ارکیده بسیار لطیف و نازک هستند و خیلی زود در برابر تابش مستقیم خورشید می سوزند.

ارکیده را باید در هر نوبت از آبیاری سیراب کرد و اجازه داد با گذشت زمان مناسب، خاک گلدان یا محل پرورش خشک شده تا آبیاری جدید را آغاز کرد. هرچه هوا گرم تر و با رطوبت بالاتری باشد، ارکیده شرایط بهتری برای رشد و گل دهی پیدا می کند.ریشه ارکیده به تنفس و گردش هوای دائم نیاز دارد. به همین دلیل اگر خاک گلدان همواره خیس و مرطوب باشد، به معنی انباشته شدن آب در اطراف ریشه است که فرصت خشک شدن را به آن نداده و در نهایت ریشه دچار پوسیدگی خواهد شد.

بهترین روش نگهداری گل شاخه بریده ارکیده

بهترین روش نگهداری گل شاخه بریده ارکیده گل ارکیده شاخه بریده به دلیل زیبایی منحصر به فرد آن مشتریان زیادی در میان علاقه مندان به گل و گیاه دارد. هر گلی پس از چیده شدن، عمر کوتاهی خواهد داشت و فقط می توان با بکار بستن برخی راهکارها، طول مدت زندگی آن را افزایش داد. گل ارکیده نیز از این قاعده مستثنی نبوده و صرفا در مدت محدودی پس از چیده شدن، زنده می ماند.

برای افزایش طول عمر ارکیده هایی که از شاخه بریده شده اند، می توان ساقه گل را به شکل اریب برش زد و داخل گلدان قرار داد. شاخه بریده شده ریشه ندارد تا نگران پوسیدگی آن باشیم، به همین دلیل می توان گلدان را از آب تمیز پر کرد. اگر احساس کردید ساقه گیاه نرم و حالت له شدن دارد، حتما باید آن قسمت را قیچی کرده و اجازه داد گل از ساقه ای سالم و محکم آب دریافت کند.هنگام قرار دادن گل ارکیده در گلدان پر آب توجه کنید برگ ها درون آب قرار نگیرند. ساقه های بلند باعث زودتر پژمرده شدن گل می شود پس با کمک قیچی ساقه را کوتاه تر کنید و برگ های اضافی را دور اندازید. آب گلدان به شکل مداوم تعویض شود و از هیچ ماده ای به عنوان مغذی تر کردن آب استفاده نکنید.

عرضه عمده گل ارکیده رنگی

عرضه عمده گل ارکیده رنگی عرضه عمده ارکیده یک راهکار مناسب برای فروش این محصول با قیمتی پایین تر و سپس عرضه آن به گل فروشی های سطح شهر است. پخش ارکیده طبیعی به دو صورت حضوری و اینترنتی انجام می شود. مشتری می توان با مراجعه به گلخانه، سفارش خرید گل را به تولیدکننده بدهد، اما این کار با صرف وقت و هزینه بسیاری همراه است.

بهترین شیوه خرید گل شاخه بریده ارکیده عمده، مراجعه به سایت های اینترنتی است. در این سایت ها می توان به طور مستقیم با تولیدکننده در ارتباط بود و سفارش خود را در هر حجمی که باشد بصورت آنلاین ثبت کرد. تولید کننده نیز ضمانت های لازم را درمورد کیفیت و تازگی گل به فروشنده می دهد.با توجه به انواع مختلف گل ارکیده، هر نوع قیمت خاص خود را دارد. یکی دیگر از مزایای خرید اینترنتی، آگاهی از قیمت تمامی انواع گل های ارکیده بطور همزمان است. با توجه به تصویر گل های ارکیده که بر روی سایت قرار گرفته اند، کار انتخاب برای مشتری آسان تر خواهد شد.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما