پخش گل داوودی شاخه ای صادراتی

پخش گل داوودی شاخه ای صادراتی در کشور توسط مراکز پخش و توزیع کنندگان گل های زیبای داوودی شاخه ای انجام می شود. گل داوودی در کشور انواع بسیار زیادی تا حدود ۶۰۰ الی ۸۰۰ نوع دارد، به همین خاطر گل داوودی شاخه ای صادراتی در رنگ و شکل مختلف کاشته می شود. گل داوودی شاخه ای صادراتی در کشور به فراوانی پخش و توزیع می شود. برای خرید از این فرصت ویژه استفاده کنید.

پخش گل داوودی شاخه ای صادراتی

معرفی طیف رنگی گل داوودی شاخه ای

معرفی طیف رنگی گل داوودی شاخه ای معرفی طیف رنگی گل داوودی شاخه ای:

  1. رنگ سفید
  2. رنگ قرمز
  3. رنگ نارنجی
  4. رنگ زرد
  5. رنگ بنفش
  6. گل ها دوقلو
  7. رنگ های فانتزی مثل آبی و…

طیف رنگی داووی بسیار متنوع است. همانطور که در لیست بالا مشاهده می کنید، رنگ های طبیعی مثل: سفید، زرد، قرمز، بنفش و نارنجی موجود است و همچنین رنگ هایی که در گل های دوقلو ایجاد می شوند از ترکیب دو رنگ به دست می آیند.

رنگ های فانتزی هم هستند که به شکل مصنوعی ایجاد می شوند. گل داوودی در ایران از نظر ژنتیکی جزو کشورهای اول است و به همین خاطر گل داوودی دارای تنوع چشمگیر و متنوعی است که این نوع گل را پراستفاده و پر طرفدار کرده است.

به طور کلی طیف رنگی داوودی بسیار متنوع است و این تنوع انتخاب بیشتری به خریدار می دهد و باعث استفاده ی کاربردی تر و بیشتر همچنین تزیین زیباتر دسته گل ها و تاج گل ها می شود. گل داوودی شاخه ای به دلیل این ویژگی ها در رنگ و استفاده در ایران و دنیا کاربرد بالایی دارد.

پر فروش ترین رنگ گل داوودی

پر فروش ترین رنگ گل داوودی پر فروش ترین رنگ گل داوودی، رنگ سفید است، زیرا کاربرد بسیار زیادی در مراسم های ترحیم و عروسی دارد و به دلیل رنگ سفیدش به راحتی با انواع گل دیگر در تزیین و طراحی دسته گل ها، تاج گل، ماشین، سفره ی مراسم های خاص، استفاده می شود.

با همه ی این تفاسیر این گل، گلی پرفروش است. به دلیل تنوع و قیمت مناسب و اقتصادی آن، با این حال استفاده از این گل مثل هر گل دیگری سلیقه ای است و هماهنگ با موقعیت و علایق خود فرد می توان به انتخاب پرداخت.

باید به این موضوع اشاره کرد که پرفروش ترین رنگ داوودی سفید به خاطر فرهنگ استفاده ی آن که بیشتر در مراسم های ختم است در بین ایرانیان جا افتاده است. از آنجا که گل های زیبای داوودی شاخه ای در دنیا بسیار طرفدار دارد و مخصوصا انواع گل داوودی تولید شده در ایران که نسبت به دیگر کشورها از کیفیت بالاتری برخوردار است، فروش آن ها توسعه یافته است.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما