پخش عمده گل میخک مینیاتوری شاخه ای

گل میخک مینیاتوری جزو آن دسته از گیاهان زینتی بوده که کاربرد های زیادی به خصوص در طراحی فضای سبز دارد. این نوع گل در حال حاضر به صورت شاخه ای در سراسر کشور پخش می شود. خریداران عمده با سفارش مستقیم این نوع گل، در شهر های مختلف کشور می توانند آن را با قیمت بسیار مناسبی تحویل بگیرند.

پخش عمده گل میخک مینیاتوری شاخه ای

گل میخک مینیاتوری و ویژگی های آن

گل میخک مینیاتوری و ویژگی های آن

از جمله زیباترین و خاص ترین گل های زینتی، گل میخک مینیاتوری بوده که جلوه ای بسیار زیبا دارد و بومی منطقه خاور نزدیک می باشد.
پژوهشگران معتقدند این گیاه در مراسم تاجگذاری پادشاه یونان نیز استفاده می شده است که این امر به دلیل جذابیت میخک است. در این بین باید بدانید در تیپ گل زینتی میخک و یا مینیاتوری آن جوانه انتهایی حذف شده و جوانه های جانبی روی ساقه طبیعی نگهداری می شود که این امر موجب شده که تعداد زیادی گل حاصل شود.

در این حالت می توان در دو الی سه سال به طور متوسط مداوم از این گیاه گل گرفت اما با بالا رفتن سن گیاه، گل دهی آن نیز کم شده و کیفیت گل ها نیز کاهش پیدا می‌ کند.
از جمله مهم ترین ویژگی های گل مینیاتوری میخک می توان به نحوه پرورش آن اشاره کرد به طوری که شما می توانید آن را در باغچه خود کاشته زیرا این گل به سرعت رشد کرده و بعضی از گونه های آن حدود
۶۰ سانتیمتر قد می‌ کشد.
همچنین شما می توانید این گل را در گلدان بکارید. از طرفی لازم است بدانید که به طور کلی گ ل‌میخک به هوای خنک و نور زیاد احتیاج داشته و چندان به سرما مقاوم نمی باشد و با این حال می توان گفت در درجه اول نور و بعد از آن دما مهمترین عوامل موثر در سرعت رشد و گلدهی میخک هستند.

نکاتی مهم در خرید گل میخک مینیاتوری شاخه ای

نکاتی مهم در خرید گل میخک مینیاتوری شاخه ای حال با وجود آن چه بیان شد اگر شما هم قصد خرید گل میخک مینیاتوری داشته باشید نکات مهمی را باید مد نظر قرار دهید. مثلا در اولین مرحله باید گلبرگ های این گل را مورد بررسی قرار دهید تا در انتهای آن لکه های سیاه وجود نداشته باشد.
همچنین توجه داشته باشید که گل میخک شاخه ای باید دارای ساقه مرطوب باشد که این امر نشان می دهد گل در آب نگهداری شده و ذخیره آب مناسبی خواهد داشت. همچنین اگر این گل دارای ساقه های ضخیم و توپری باشد به طور حتم طول عمر بیشتری خواهد داشت.

علاوه بر این لازم است قبل از خرید گل میخک مینیاتوری شاخه ای رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید زیرا همانطور که گفته شد این گل در رنگ بندی بسیار زیبایی موجود است.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما