پخش عمده گل میخک سفید در کل کشور

گل میخک دارای تنوع رنگی بسیاری است و رایحه ای خاص دارد که به صورت گسترده در تاج گل، دسته گل و باغچه های خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. پر فروش ترین آن ها، گل میخک سفید است که گلخانه های زیادی در کل کشور به تولید آن پرداخته اند و به صورت عمده به گل فروشی ها و تالارها با قیمتی مقرون به صرفه و به کیفیتی تازه عرضه می نمایند.

پخش عمده گل میخک سفید در کل کشور

فواید گل میخک سفید

فواید گل میخک سفیدهمان طور که می دانید گل میخک سفید علاوه بر ظاهر و عطر عالی دارای خواص درمانی نیز می باشد. از دیرباز در ساخت داروهای گیاهی استفاده می شده، همچنین در تولید ادویه آشپزخانه از جمله ادویه کاری نیز کاربرد دارد.

در گذشته های دور از این گل در طب سنتی استفاده می شده برخی از فواید آن شامل موارد زیر می باشد:

  • سبب تسکین دندان درد می شود.
  • بهبود بیماری های گوارشی و کاهش حالت تهوع و استفراغ
  • کمک به بهبود امراض زنانه به خصوص رحم
  • بیماری های تنفسی چون سرفه های مکرر

از آن جایی که گل میخک کاربردهای فراوانی دارد هر روزه در حجم انبوه مورد استفاده قرار می گیرد. تولیدکنندگان بسیاری در کشور برای پاسخ به این نیاز فراوان مردم وجود دارد.

لذا متقاضیان این گیاه می توانند با شناسایی مراکز عمده فروش و توزیع گل میخک در شهر محل زندگی خود، اقدام به تهیه این کالا در قیمت مناسب  نمایند. به گونه ای که با حداقل هزینه و قیمتی مقرون به صرفه و بالاترین کیفیت را درحجم عمده خریداری نماید.

عرضه کنندگان این نوع گل ها برای خریداران عمده تخفیفات شگفت انگیزی در نظر گرفته اند تا بتوانند رضایت مشتریان خود را در خرید از آن ها جلب نمایند و سهم بیشتری در این زمینه داشته باشند.

گل میخک سفید چگونه تولید می شود؟

گل میخک سفید چگونه تولید می شود؟گل میخک به راحتی پرورش می یابد و نیاز به مراقبت زیادی ندارد اما کیفیت خاک در رشد گیا تاثیر به سزایی دارد. به علاوه برای داشتن رایحه ای مطبوع تر و بیشتر می بایست در محل آفتابی نگه داری شود. از آن جایی که به رطوبت زیاد حساس است، فواصل آبیاری به خوبی باید رعایت گردد.

این گل با روش های مختلفی تکثیر می گردد که در ادامه به چند مورد آن اشاره کرده ایم.

  • بذر
  • قلمه
  • تقسیم بوته
  • خوابانیدن

برای اطلاع از شرایط نگه داری و نیز تناسب با منطقه مورد نظر شما جهت کشت وسیع این گل می بایست با کارشناسان فروش و مهندسان کشاورزی و باغبانی مشورت نموده و از کاربرد هر کدام از واریته ها اطلاعات دقیق کسب نماییم. تا بهترین محل را برای احداث واحدهای گلخانه ای خود انتخاب نمایید. جهت خرید این محصول به راحتی از طریق این مرکز میتوانید اقدام کنید.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما