پخش عمده گل لیلیوم گلخانه ای

گل لیلیوم گلخانه ای به صورت عمده در بسیاری از فروشگاه های پخش آن عرضه می شود. تنوع زیستی و رنگی این گل ها از ویژگی های آن محسوب می شود که اکثر این گیاهان دارای گل های معطر است. این محصول در رده گیاهان گلده و پیاز دار قرار می گیرد. گل لیلیوم یا همان گل سوسن بیشتر در تزئینات و دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد. این گیاه جزو گیاهان گرمسیری به شمار می رود و بیشتر در منطقه های شمالی کشور کشت می شود.

پخش عمده گل لیلیوم گلخانه ای

راه های تولید گل لیلیوم گلخانه ای

راه های تولید گل لیلیوم گلخانه ای در تعریف گل لیلیوم یا همان سوسن باید گفت که در دسته گیاهان پیاز دار قرار می گیرد که دارای گونه های مختلفی مانند اوربیت و اوربیتال می باشد. سوسن چلچراغ از گونه های بومی ایران است. گل مریم نیز در دسته انواع گل های لیلیوم قرار می گیرد که دارای گل های سفید است.
گیاه لیلیوم از گیاهانی است که می توان آن را به راحتی نگهداری و تکثیر کرد که این امر موجب نگهداری آن در آپارتمان ها نیز می شود. راه های تولید و تکثیر گل لیلیوم به روش های زیر انجام می گیرد:

  • به روش جدا کردن پیازچه های آن که در این روش ابتدا باید پیاز های آن را در عمق شش تا بیست سانتی خاک و در محلی که نیمه سایه باشد کاشت، البته می توان این پیاز ها را در گلدان نیز در عمق پنج تا ده سانتی کاشت.
  • از طرق فلس های پیاز
  • از طریق کاشت بذر لیلیوم که در این روش می توان بذر ها را در عمق دو تا پنج سانتی زمین کاشت و آن را آبیاری کرد.

تجربه نشان داده است که برای افزایش طول عمر گل لیلیوم بهتر است قسمت نر گل حذف شود. بزرگ بودن پیاز و غنی بودن خاک آن می تواند باعث کیفیت و تعداد گل دهی بیشتر آن شود. بهتر است بدانید که گل دهی گل لیلیوم، بیشتر در فصل تابستان است ولی در برخی گونه های آن، این گل دهی از اوایل فصل بهار اتفاق می افتد.

مرکز پخش گل لیلیوم گلخانه ای

مرکز پخش گل لیلیوم گلخانه ای فروش گل لیلیوم گلخانه ای در مرکز پخش آن انجام می شود. تولید کننده این محصول بعد از مرحله کاشت، آن را به مدت مشخصی نگه داری کرده و بعد از اینکه شروع به گل دهی کرد به بازار عرضه می کند. عرضه انواع گل های لیلیوم توسط پرورش دهندگان آن انجام می شود. البته می توان در بخش عرضه، به مراکز گل فروشی در سطح هر شهر نیز اشاره کرد.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما