مناسب ترین قیمت گل گلایل سفید

گل گلایل سفید به دلیل زیبایی و خواص مفیدی که دارد، از طرفداران زیادی برخوردار می‌باشد. این گل نشانه‌ی به یاد کسی بودن است و حس قلبی و آرامش را به مخاطب شما هدیه می‌دهد. گل گلایل سفید با مناسب‌ترین قیمت در مراکز فروش عرضه می‌گردد. این گل فوق‌العاده زیبا، مطبوع و خوش رایحه می‌باشد و به عنوان یک گیاه تزئینی در انواع دسته‌های گل مورد استفاده قرار می‌گیرد. این گل‌های سفید با شادابی و طراوت خود موجب افزایش روحیه و  همچنین ایجاد آرامش در افراد می‌شوند. بنابراین، بهترین هدیه برای به یاد بودن عزیزان می‌باشند.

 

%DA%AF%D9%84 %D8%B1%D8%B2 %D8%B4%D8%A7%D8%AE%D9%87 %D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D9%87 09129546296

خصوصیات گل گلایل سفید

گل گلایل سفید از خصوصیات ویژه و فراوانی برخوردار می‌باشد. این نوع گل در رنگ سفید، معنی روان پاک را دارد. به همبن دلیل برای تقدیم به درگذشتگان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. گیاه فوق در زبان لاتین به معنای شمشیر بوده و در زمان گلادیاتور ها به وجود آمده‌ است. همچنین بوی بسیار مطبوع و خوشایندی داشته که به همین دلیل ایجاد آرامش در فرد را تداعی می‌ نماید.

اکثر گونه‌ های گلایل، بومی کشور آفریقا و همچنین نواحی اروپا و مدیترانه می‌باشند. این گیاه زیبا از دو طریق بذر و پیاز کشت می‌شود. هر کدام از این روش‌ها، شرایط کاشت مختص به خود را دارا می‌باشند. شما می‌توانید این گل زیبا را هم در باغچه و هم در گلدان بکارید و در زمستان هفته‌ای یکبار و در تابستان هفته‌ای دو بار آبیاری نمایید. گلایل‌ ها بر اساس نوع زودگل و دیرگل، از خرداد ماه تا شهریور ماه گل‌ دهی دارند. این گیاه به نور کم حساس است و باید در شرایطی باشد که نور مستقیم به آن بتابد تا قوی شده و گل های زیباتری دهد.

گل شاخه بریده گلایل عمده

صادرات در حوزه گل گلایل سفید

صادرات گل گلایل در انواع مختلف، بسیار پررونق می‌باشد. این محصول به قزاقستان، آناتولی، عراق، اروپا و بسیاری از دیگر کشورهای اطراف در بهترین کیفیت صورت می‌گیرد. فروش گل گلایل در بسیاری از گل‌فروشی‌ها و مراکز تجاری بزرگ در حال انجام می‌باشد. این گل‌ها از زیباترین و پر طرفدارترین انواع گل در جهان محسوب می‌شوند. این محصول توسط شرکت‌های تولیدکننده به سراسر کشور با مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌شود. امروزه خرید و فروش این گل‌ها به صورت آنلاین نیز صورت می‌پذیرد. این گل‌های زیبا و جذاب با شرایط کاملا کنترل شده به سراسر دنیا صادر می‌شوند و نقش مهمی را ایفا می‌نمایند.

گل گلایل از نظر مقاومت در دنیا بی‌نظیر است، چراکه می‌تواند در دماهای مختلفی طراوت خود را حفظ نماید. بنابراین، هیچ نگرانی بابت نگهداری این گل وجود نخواهد داشت. این گل‌ ها در سراسر دنیا شناخته شده و محبوب هستند. همچنین از نظر رنگ و شکل بسیار متنوع می‌باشند. به همین دلیل در بسیاری از مجالس میهمانی، تالارها و هتل‌های بزرگ استفاده می‌شوند.

صادرات در حوزه گل گلایل سفید

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما