مرکز پخش گل گلایل شاخه ای

گل گلایل شاخه ای که به آن گلادیول و گلاد نیز گفته می شود از جمله گیاهانی است که به دلیل زیبایی فوق العاده ای که دارد بیشتر برای تزئین کردن یک مکان قابل استفاده است. این گل دارای ارتفاعی به اندازه ۶۰ سانتی متر تا یک و نیم متر می باشد و حالت گل های آن نیز به صورت شیپوری است همچنین از جمله گل هایی به شمار می رود که دارای پیازچه است و پیاز آن نیز در مقابل سرمای شدید بسیار آسیب پذیر می باشد. با ما در ادامه همراه شوید تا اطلاعات بیشتری در مورد این گل زیبا بدست آورید.

مرکز پخش گل گلایل شاخه ای

خصوصیات گل گلایل شاخه ای

خصوصیات گل گلایل شاخه ایگل گلایل شاخه ای از خانواده زنبق ها است و از جمله گل های شاخه بریده محسوب می شود. این گل معمولا به دو شکل استاندارد و مینیاتوری در بازار به فروش می رسد که نوع استاندارد آن دارای یک پیاز و ۳۰ عدد گل و گل مینیاتوری دارای چندین پیاز و  شاخه و تعداد پایین تری گل می باشد‌. این محصول از جمله گیاهان چند ساله است و در شهرهای مختلفی در ایران کشت می شود که در میان آن ها می توان به دزفول و همچنین محلات اشاره نمود‌.

این گل دارای رنگ های مختلفی است که به دلیل وجود تنوع بالا انتخاب را برای افراد مختلف آسان نموده است. علاوه بر گل های آن که زیبایی فوق العاده بالایی دارد برگ های گل گلایل نیز برای تزئین کردن دسته گل و گل آرایی نیز استفاده می شود به همین دلیل این گل در میان سایر گل های دارای مشتریان بی شماری می باشد و  لحاظ اقتصادی نیز بسیار به صرفه است.

شرکت تولید گل گلایل شاخه ای در تهران

شرکت تولید گل گلایل شاخه ای در تهران گل گلایل با توجه به اینکه از نوع زودگل یا دیر گل است در زمان خاصی برداشت می شود. معمولا در زودترین حالت در اواخر بهار در ماه خرداد و در دیرترین حالت در اواخر فصل پاییز قابل برداشت است البته بهتر است بدانید که زمان برداشت این محصول با توجه به عواملی مانند رقم گل گلایل، شرایط نگهداری و انبارداری گل، زمان کاشت، عمق کاشت و… متفاوت است و قابل تغییر می باشد.

یکی از بزرگ ترین و بهترین شرکت های تولید کننده گل گلایل در تهران می باشد. در مراکز تولیدی این شهر انواع مختلف این گل با رنگ های مختلف تولید می شود و با قیمت مناسب به صورت عمده و جزئی به مشتریان عرضه می شود. متقاضیان خرید عمده این گل می توانند از طریق این مراکز آن را با قیمت ارزان و مناسب انجام دهند.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما