مرکز فروش گل رز مشکی در تهران

یکی از زیباترین انواع گل که دارای رنگ خاص و منحصر به فرد است گل رز مشکی می باشد. این گل تنها در در روستای Halfeti که روستایی در ترکیه می باشد به دلیل وجود آب و هوای مناسب می روید البته در ایران نیز با ایجاد شرایط مناسب برای پرورش گیاه نیز رشد پیدا می کند‌. فصل شکوفه  دهی این گل در بهار است که در ابتدا و در فصل بهار رنگ شکوفه هایی آن قرمز تیره و سپس مشکی می‌ شود. با ما همراه شوید تا اطلاعات بیشتری در مورد این گل کسب نمایید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مرکز فروش گل رز مشکی در تهران

مشخصات ظاهری گل رز مشکی

مشخصات ظاهری گل رز مشکی همانطور که می دانید گل رز دارای انواع و رنگ های مختلفی است که یکی از بهترین و زیباترین آن ها گل رز با رنگ مشکی است. بیشتر افرادی که برای اولین بار این گل را مشاهده می‌کنند رنگ آن به قدری برایشان جلب توجه می کند که تصور می کنند کسی آن را رنگ زده است. این محصول دارای ساقه چوبی و عطر بسیار قوس است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید افرادی که بذر این گیاه را به روش های مختلف می‌کارند تنها یک بار می توانند گل برداشت کنند چون بذر این گیاه فقط یک بار قابلیت گلدهی دارد.

این گیاه در مکان های مختلفی مانند فضای باز، باغچه، گلدان و…. به راحتی کاشته می شود به همین دلیل یکی از بهترین گیاهان آپارتمانی نیز به شمار می رود که افراد مختلف با مساعد کردن شرایط به سادگی می توانند آین گیاه را پرورش دهند‌. لازم به ذکر است بدانید در اصل رنگ این گل قرمز تیره است اما به اندازه ای رنگ آن پر رنگ می باشد که بیشتر افراد تصور می کنند رنگ این گل مشکی است.

خریداران گل رز مشکی

خریداران گل رز مشکی گل رز مشکی به دلیل رنگ خاص و منحصر به فرد آن در مکان های خاصی قابل استفاده است و معمولا بیشتر افراد این گل را برای عرض تسلیت در مراسم عزاداری و… خریداری می کنند. به دلیل شرایط آب و هوایی کشور ترکیه که باعث رشد این گل تنها در این کشور شده است این محصول به یکی از کمیاب ترین گل های موجود در بازار تبدل کرده است. خریداران این محصول در بازار عبارتند از:

  • افرادی که دارای گل فروشی در شهرهای مختلف ایران هستند.
  • نمایندگی های توزیع و پخش انواع مختلف گل
  • افرادی که برای استفاده شخصی قصد خرید این محصول را دارند.
  • اشخاصی که قصد دارند این گل را در باغچه و یا گلدانی بکارند.
  • افرادی که از این گل برای ساخت محصولات مختلف استفاده می کنند از جملا خریداران عمده به شمار می روند.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما