مرکز فروش عمده گل شیپوری هلندی

گل شیپوری هلندی از محبوب ترین گل های آپارتمانی در بین ما ایرانیان است. شرایط نگهداری آسان و زیبایی خارق العاده از مهمترین دلایل افزایش تقاضا برای خرید این نوع گل به شمار می آیند. اگر قصد خرید گل شیپوری برای تزئین سالن پذیرایی یا دفاتر کاری خود را دارید اما با نحوه نگهداری آن آشنا نیستید، ما قصد داریم به بررسی همه جانبه این موضوع بپردازیم. پس برای آشنایی با مرکز فروش عمده و چگونگی تهیه ارزان بهترین گونه گل شیپوری هلندی با ما همراه شوید.

مرکز فروش عمده گل شیپوری هلندی

شرایط نگهداری گل شیپوری در آپارتمان

شرایط نگهداری گل شیپوری در آپارتمان گل شیپوری گیاهی علفی و بسیار مقاوم بوده و زادگاه اصلی آن کشورهای آفریقایی است. با توجه به قابلیت رشد مناسب و مقاوم بودن در شرایط محیط مختلف، امروزه در نقاط مختلف دنیا کشت می شود. گل های این نوع گل حالتی شیپوری مانند دارند که در قسمت انتهایی باریک می شوند. وجود یک پرچم بزرگ زرد رنگ در وسط گل بر زیبایی آن افزوده است.

در کشور ما گل شیپوری سفید رنگ برای تزئین دسته گل و ماشین عروس محبوبیت زیادی دارد. البته در مراسم های ترحیم و تهیه دسته گل خاکسپاری نیز از این نوع استفاده می کنند. از دیگر رنگ های پرطرفدار آن می توانیم به زرد و صورتی کم رنگ اشاره کنیم.

بهترین مکان برای پرورش و نگهداری گل شیپوری باغچه و باغ با هوای معتدل و دارای سایه در بعد از ظهرها است. با این وجود امکان نگهداری این گل در آپارتمان نیز وجود دارد اما باید شرایط مناسب دمایی و نور کافی برای آن مهیا شود.

برای رشد هر چه بیشتر گل شیپوری در آپارتمان باید آن را در کنار پنجره جنوبی قرار دهید تا عصرها نور کافی برای رشد جذب کند. استفاده از گل نسبتاً بزرگ و خاک سبک یکی دیگر از مهمترین موارد الزامی برای جلوگیری از خراب شدن این گل در کوتاه مدت است.

بهترین مکان برای تولید شیپوری

بهترین مکان برای تولید شیپوری امروزه انواع گل شیپوری در گلخانه های صنعتی و تحت شرایط کنترل شده از نظر دما و نور تولید و به بازار عرضه می شوند. البته باید خاطر نشان کنیم که تولید این نوع گل به دو دسته کلی طبقه بندی می شود. دسته اول تهیه شاخه گل بریده برای عرضه به گل فروشی ها است که در این صورت گل ها در باغچه های رو باز بزرگ پرورش داده می شوند.

تهیه گل شپیوری ریشه دار برای نگهداری در آپارتمان و کاشت در باغچه ها اغلب در گلخانه های سر پوشیده و در گلدان صورت می گیرد. برای هر کدام از این شیوه ها پیروی از قوانین نگهداری و شرایط دمایی و میزان آب دهی مناسب اهمیت زیادی دارد. اگر به دنبال کسب اطلاعات تخصصی تر برای آشنایی با مکان تولید شیپوری هستید و می خواهید این نوع گل را با حجم بالا سفارش دهید، می توانید از طریق نمایندگان فروش این مرکز اقدام کنید.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما