محل فروش گل رز هلندی سفید

گل های رز یکی از مهمترین دسته از گیاهان می باشد که نوع های شناخته شده زیادی دارد.

گل رز هلندی سفید یکی از این دسته ها است.که بسیار زیبا وخوش بو می باشد.

در بازار های گل وگل خانه ها می توان این گل زیبا را پیدا کرد.

محل فروش گل رز هلندی سفید

انواع گل رز هلندی سفید

انواع گل رز هلندی سفیدگل های رز میلیون ها سال قبل روی زمین رشد داشته اند ولی امروزه به دلیل کشت تجاری گل های  رز می توان  آن ها را در سراسر جهان پیدا کرد.

امروزه گل های رز را با توجه به رنگ دارای معنی می دانند؛ گل رز قرمز نشانه عشق،گل رز سفید به معنای  پاکی خلوص و طهارت است.

گل های رز هلندی سفید به دو دسته گل خانه ای وخود رو تقسیم می شوند، که نوع گل خانه ی آن طول عمر بیشتری نسبت به گونه های خود رو دارد.

گل رز سفید یا خار ندارد یا بسیار اندک دارد و تنها در فصل بهار گل می دهد رز سفید که به رز عروس هم معروف است برای عروس ها تزیین ماشین عروس زیاد استفاده می شود. چرا که نماد تقوا و عشق پاک است.

ثبت فروش گل رز هلندی سفید

ثبت فروش گل رز هلندی سفیدیکی از زیباترین انواع گل رز،گل رز هلندی است که با نگاه کردن به آن اوج زیبایی خلقت را در این گل می بینیم. این گل، گل برگها و شکوفه های بزرگی دارد.

عطر این گل سبب شده تا جزء انواع رز های پر طرفدار  باشد.چون این عطر آرامش بخش سیستم عصبی است قیمت بالایی دارد. هر گرم از اسانس گل رز با یک گرم طلا در بازار های جهانی برابری می کند.

از آنجا که گل رز هلندی را در گل خانه های مکانیزه و پیشرفته با تجهیزات، نظارت و رسیدگی های بالا با هزینه های زیاد تولید می‌شود در نتیجه نسبت به گل های رز دیگر قیمت بالایی دارد.

گل رز هلندی طول عمر بیشتری نسبت به سایر گل ها دارد حدودا دو برابر سایر گل ها طول عمر دارد. و این نکته هم در قیمت بالای آن تاثیر دارد.

گل  رز هلندی سفید در همه فصل های سال گل دهی ندارد و فقط در فصل بهار گل می دهد پس برای فروش آن در فصل بهار باید بازار خوبی پیدا کرد.

از ان جا که گل رز سفید رابه بازارهای جهانی و کشور های حوزه خلیج فارس به خصوص عمارات صادر می کنیم پس قیمت گذاری آن به قیمت روز دلار خیلی زیاد بستگی دارد.

امروزه فروشگاه های آنلاین گل های با کیفیت را در انواع بسته بندی های مختلف از جمله تنگ گل، دسته گل های مختلف عرضه می کنند ومی توان بر روی فروش اینترانتی هم حساب باز کرد.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما