قیمت گل میخک مینیاتوری در بازار

گل میخک مینیاتوری یکی از زیبا ترین گل ها برای مصارف زینتی به شمار می رود که آن را می توانید در گلدان کوچک کاشته و برای دکوراسیون منزل از آن استفاده کنید. یکی از علت های این گل جذاب رنگ های شیرین و لذت بخش است.

گل میخک مینیاتوری

گل میخک مینیاتوری

گل میخک یکی از اولین گل ها کشت شده که به نام گل خداوند مشهور است.
این گل دارای چندین مدل مختلف است، از جمله: میخک قرنفلی، میخک سفید، میخک مینیاتوری، میخک هندی، میخک صد پر و انواع دیگر این گل معطر می باشد که دارای چندین رنگ مختلف است.
همان طور که ذکر شد یکی از گونه های گل میخک، مینیاتوری است که است که امروزه در فضای سبز، گلدان و شاخه بریده وجود دارد وهمچنین یکی دیگر از ویژگی های بارز این گل که خریداران توجه زیادی به آن میکنند، مقاوم بودن است که گل میخک مینیاتوری به عنوان مقاوم ترین گل در گل های شاخه بریده شناخته شده است.

قیمت گل میخک مینیاتوری:

گل میخک مینیاتوری

قیمت گل میخک در بازار ها متفاوت است و بسته به تازه بودن گل و نوع خرید دارد که دوتا از عامل های مهم برای قیمت است.
شما خریداران محترم گل می توانید در این بازار انواع گل های شاخه بریده را با قیمت بسیار مناسب و به صورت آنلاین با بهترین شرایط خریداری کنید تا در مدت زمان کوتاهی خرید شما به دستتان برسد. پس این فرصت طلایی را از دست ندهید و همین حالا با ما برای مشاوره و سفارش تماس بگیرید.

هدیه روز مادر

گل میخک مینیاتوری

روز مادر در فرهنگ ایران و بسیاری از کشور های دنیا روز مهم سال به حساب می آید. مادر در قلب ما جایگاه ویژه ای دارد که ما نباید آن را نادیده بگیریم. هدیه های زیادی هستند که ما میتوانیم به مادرمان تقدیم کنیم ولی دادن یک دسته گل به همراه یک جمله محبت به مادر به اندازه هیچکدام از هدیه ها برای مادر ارزشمند تر نیست.
پس از همین حالا برای روز مادر برنامه ریزی کنید و گل میخک را به صورت دسته و یا باکس سفارش دهید.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما