قیمت گل لیلیوم عمده در بازار گل تهران

قیمت گل لیلیوم عمده در بازار گل تهران در نخستین ساعات روز تعیین می شود. خرید گل طبیعی لیلیوم در بازار گل امام رضا توسط تامین کنندگان مختلفی تعیین می شود که بسته به نوع و کیفیت آن دارد.

گل لیلیوم

گل لیلیوم:

گل لیلیوم:

گل لیلیوم در زبان فارسی ما به سوسن شناخته شده است. لیلیوم برای اماده سازی دسته گل، سبد گل، باکس و غیره هستند. گل لیلیوم از جمله گیاهان پیاز دار می باشد که معمولا در فصل تابستان گل می دهد. این گل دارای برگ هایی به شکل زنگوله دارد و برگ های آن وارونه هستند. لیلیوم دارای رنگ های زیبایی از جمله سفید، نارنجی، قرمز، زرد، صورتی است.

زمان خرید گل از بازار:

گل لیلیوم

جهت خرید گل با کیفیت و تازه می بایست صبح بسیار زود حدود ساعت ۴ در این بازار حاضر باشید و این نکته را رعایت نمایید این بازار گل بیشتر به صورت عمده فروشی کار می کند و تک فروشی در ساعت کاری دایر می باشد نه صبح زود!
با اینکه ساعت کاری بازار گل محلاتی تا ۱۱:۳۰ صبح اعلام شده ، در روزهای پایانی هفته که تعداد مشتری ها و خریداران بیشتر می شود، ممکن است برخی از غرفه‌ها تا نیمه‌های روز و حتی حوالی ساعت ۱۴ الی ۱۵ نیز باز باشند.

روش خرید یک گل تازه:

روش خرید یک گل تازه:


خرید گل طبیعی در این بازار توسط تامین کنندگان مختلف انجام می شود از این رو بهتر است جهت خرید گل و بررسی قیمتها به غرفه ها و سالن های مختلفی در این بازار گل مراجعه نمایید. کیفیت گل در سالن های مختلف نیز کمی متفاوت باهم است و در برخی از سالنها گلهای باکیفیت تر و بالطبع گرانتری ارائه می شود.
اگر بار اول است که به این بازار جهت سفارش گل مراجعه می نمایید در نظر داشته باشید که اکثرا فروش بصورت پرداخت نقدی انجام می شود و تنها مشتریان اصلی و دائمی به صورت غیر نقدی و آن هم با فاصله یکی دو روز تسویه حساب می نمایند پس جهت سفارش گل به اندازه کافی پول در حساب خود داشته باشید.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما