قیمت گل لیلیوم اوریانتال در مراکز فروش

قیمت گل لیلیوم اوریانتال فروش، بر اساس تازگی گل، رنگ و تعداد غنچه تعیین می‌شود. قیمت روز این گل وابسته به عوامل مختلف، متغیر است. اما در خرید عمده از مراکز فروش حضوری و سایت‌های فروش آنلاین، قیمت کل در مقایسه با خرید جزیی، بسیار کمتر محاسبه می‌شود.

قیمت گل لیلیوم اوریانتال در مراکز فروش

گل لیلیوم اوریانتال ارزان را از کجا بخرم ؟

گل لیلیوم اوریانتال ارزان را از کجا بخرم ؟گل لیلیوم از دسته گل‌های زیبا و گران‌قیمت محسوب می‌شود. بخصوص نوع لیلیوم اورینتال، که از عطر و بوی خاص و بیشتری برخوردار است.

گلبرگ‌های گل لیلیوم اورینتال از نوع معمولی آن کمی تیزتر است و در رنگ‌های نباتی، ارغوانی، زرد، صورتی و گلبهی وجود دارد.

همچنین، تعداد غنچه‌های گل لیلیوم اورینتال در مقایسه با نمونه معمولی غنچه‌های بیشتری داشته، اگر در جای خنک نگهداری شود، برای مدت بیشتری گل خواهید داشت.

مزرعه‌داران و فعالان در زمینه پرورش گل لیلیوم، با هدف عرضه گل‌های تازه به مشتریان خود، روزانه طبق سفارشات ثبت شده، محصولات را به مقصد ارسال می‌کنند.

غالب تولیدکنندگان گل لیلیوم، برای دسترسی بیشتر و آسان‌تر خریداران و ارتباط نزدیک‌تر با مشتریان، سایت‌های فروش آنلاین را ایجاد کرده‌اند.

از این طریق، خریداران گل لیلیوم، حجم مورد نظر را با تعیین رنگ ثبت سفارش نموده، خرید خود را نهایی می‌کنند.

خریدار عمده گل در ارتباط مستقیم با تولیدکننده، حجم مورد نظر خود را با قیمت مناسب و ارزان‌تر خریداری می‌کند.

مرکز فروش گل لیلیوم اوریانتال در اصفهان

مرکز فروش گل لیلیوم اوریانتال در اصفهانگل لیلیوم اورینتال بعنوان گلی سلطنتی و شاهنامه معرفی شده‌است. گلی زیبا و خوشبو می‌باشد، بذر آن را از کشور هلند و بعضاً از فرانسه و شیلی به ایران وارد می‌کنند.

پرورش دهندگان گل لیلیوم علاوه بر شاخه گل، پیاز آن را نیز به مشتریان ارائه می‌دهند، تا از این طریق علاقه‌مندان به پرورش گل، خود مراحل به گل رسانی پیاز را شاهد باشند و لذت ببرند.

از انواع گل لیلیوم در تزیین اتومبیل عروس و جایگاه عروس و داماد و خنچه عقد استفاده می‌شود.

از آنجا که گل لیلیوم بومی ایران نمی‌باشد و در شرایط اقلیمی و خاک مناسب خود رشد می‌کند. در نتیجه مراکز فروش گل، باید بصورت روزانه گل مورد نظر خود را در رنگ‌های دلخواه سفارش می‌دهند.

در ایران در مناطقی از گیلان و  ‌‌اردبیل گل لیلیوم و انواع دیگر را در رنگ‌های زیبا پرورش می‌دهند و بیشتر با نام سوسن یا سوسن شرقی یا سوسن چهلچراغ معروف است.

در اصفهان و دیگر شهرستان‌ها، مراکز فروش گل لیلیوم اورینتال، با ارائه گل تازه در رنگ‌های متنوع و کیفیت‌های مختلف فعالیت دارند. اکثر فروشندگان برای دسترسی راحت‌تر مشتریان خود وب‌سایت‌هایی را طراحی و راه‌اندازی نموده‌اند. بدین ترتیب، خرید گل لیلیوم با صرف کمترین وقت و هزینه بدست مشتری خواهد رسید.

برترین تولید کننده گل لیلیوم اوریانتال در دنیا

برترین تولید کننده گل لیلیوم اوریانتال در دنیاگل لیلیوم گلی گرمسیری از آسیاست، اما امروزه در بیشتر نقاط دنیا کشت می‌شود. کشور واتیکان لیلیوم را به عنوان گل ملی خود به ثبت رسانده‌است.

کشورهایی نظیر هلند، شیلی، فرانسه، امریکا، ژاپن، چین در تولید گل لیلیوم فعالیت دارند. در ایران نیز که با نام سوسن شناخته می‌شود، در مناطقی مانند داماش برداشت می‌شود.

گل لیلیوم بر ۱۵۰۰ نوع وجود دارد، یکی از آن‌ها لیلیوم اورینتال است.

اورینتال یا سوسن شرقی، احتمالا از قلمه زدن لیلیوم‌های دیگر بوجود آمده است. در کشو ژاپن، این گل قد کشیده و بصورت درخت رخ نمایی می‌کند. پیاز و بذر اورینتال را از هلند نیز وارد ایران می‌کنند.

همچنان که مستحضرید، واردات گل به ایران ممنوع می‌باشد، اما تولید پیاز نیز در شرایط اقلیمی ایران ممکن نیست، ازینرو، تنها راه برای تامین نیاز بازار ( روزانه ۶۰۰۰ شاخه) به گل لیلیوم، واردات پیاز گل می‌باشد.

اما با توجه به نوسانات ارز در کشور، بنظر می‌رسد، صادرات لیلیوم به کشورهای منطقه و روسیه بازار پر رونق‌تری نسبت به بازار داخل دارد.

بهترین مراکز برای خرید گل لیلیوم اوریانتال در تهران

بهترین مراکز برای خرید گل لیلیوم اوریانتال در تهراناز شاخصه‌های گل لیلیوم می‌توان موارد زیر اشاره کرد:

  • انواع گل لیلیوم گوناگون است.
  • تولید گل لیلیوم توسط پیاز انجام می‌شود.
  • دارای شکل و رنگ‌های مختلفی است.
  • گل مقاومی است.
  • می‌توان نوبت گل‌دهی آن را تغییر داد.
  • از لحاظ شکل ظاهری قیفی، زنگوله ای، آویزان، واژگون هستند.

همان‌طور که گفته شد، لیلیوم اورینتال، از طریق کاشت پیاز افزایش می‌یابد. در دوره خاص کاشت پیاز انجام می‌شود، در این دوره، گل لیلیوم اورینتال را در بازار، در شمایل پیاز می‌یابید. مدتی بعد اگر بدنبال پیاز لیلیوم باشید، ممکن است فقط بصورت کاشته شده در گلدان مشاهده کنید، تا زمانی‌که گیاه به گل بنشیند.

در زمان گل‌دهی اورینتال، با مراجعه به مراکز فروش گل در تهران و شهرستان‌ها نسبت به خرید عمده اقدام نمایید. این مراکز بصورت مستقیم، از سوی تولیدکننده مدیریت می‌شوند.

همچنین تولیدکنندگان از طریق سایت‌های خود روزانه، سفارش انواع گل لیلیوم را دریافت و روانه بازار می‌کنند.

قیمت روز انواع گل لیلیوم در مراکز پرورش گل و گیاه

قیمت روز انواع گل لیلیوم در مراکز پرورش گل و گیاهگل لیلیوم در رنگ‌های متنوع با شمایل قیفی و واژگون، دارای زیبایی و ابهت بسیاری است. در گل فروشی ها انواع لیلیوم را برای تزیین باکس گل، حلقه گل مناسب عزا و یا مراسم جشن و عروسی آماده می‌کنند.

گل فروشی فعال در شهرها، بنا به سفارشات گرفته شده، رنگ و نوع گل مورد نیاز خود را از مراکز پرورش گل و گیاه تهیه می‌کنند.

انواع گل لیلیوم پرورش یافته در مراکز پرورش گل و گیاه عبارتند از:

  • گل لیلیوم اورینتال عطری
  • گل لیلیوم اورینتال پیسنو
  • گل لیلیم زرد
  • انواع گل زینتی

با توجه تغییرات قیمت ارز در ایران، قیمت انواع گل زینتی و لیلیوم نیز متغیر است. به این دلیل، معمولاً قیمت شاخه گل لیلیوم ممکن است تغییر یابد. ازینرو، تولیدکنندگان لیست قیمت روز را در سایت‌های آنلاین و مراکز فروش ارائه می‌دهند.

قیمت شاخه گل لیلیوم، در سال ۹۸ مانند بسیاری از محصولات دیگر،افزایش قابل توجهی نسبت به سال‌های گذشته داشته است.

خرید گل لیلیوم اوریانتال با ارزان ترین قیمت ممکن

خرید گل لیلیوم اوریانتال با ارزان ترین قیمت ممکنگل لیلیوم اوریانتال در بازار، از گران‌ترین گل‌های موجود می‌باشد. این گل مجلل و خوش عطر، در آراستن مجالس مختلف و تزیین اتومبیل عروس بکار می‌رود. با توجه به فلسفه‌های موجود و روانشناسی رنگ‌ها، از زیبایی بی حصر و رایحه خوشایند آن لذت برد.

گل لیلیوم نماد پاکی و معصومیت و نجابت است. با هدیه دادن آن به عزیزان، عشق ‌‌و محبت خود را نثارشان میکنیم. همچنین، بسیاری افراد با سلیقه در آراستن منزل و محل کار خود، از این گل‌ها استفاده می‌کنند. دوست‌داران گل‌های آپارتمانی نیز گل لیلیوم را در خانه پرورش می‌دهند.

اما برای خرید گل لیلیوم اورینتال ارزان و با تازگی و‌کیفیت عالی، می‌توان مزرعه پرورش گل و یا مراکز فروش ‌و عرضه مستقیم گل مراجعه کرد.

امروزه شیوه خرید اینترنتی نیز بسیار مرسوم شده‌است. پرورش دهندگان لیلیوم اورینتال، جهت عرضه گل تازه با ارزان‌ترین قیمت ممکن، از این روش استفاده می‌کنند.

همچنین برای حفظ کیفیت گل، در حمل ‌ونقل تمهیداتی اندیشیده‌اند. چراکه گل لیلیوم نسبت به گرما و ضربه بسیار حساس می‌باشد.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما