قیمت گل رز هلندی صورتی در بازار

گل رز هلندی صورتی بسیار جذاب، رمانتیک و دلنشین می باشد. رنگ صورتی باعث ایجاد آرامش در فرد می گردد. این گل ها در تزئینات و دکوراسون داخلی سالن ها، هتل ها و مراکز فرهنگی استفاده می شوند. بوته های این گل در زیبا سازی محیط شهر نقش پر رنگی دارند‌. به عنوان هدیه نیز بسیار پر طرفدار می باشند. رنگ این شاخه های رز می تواند با انواع دکوراسیون و طرح های فانتزی ست و هماهنگ گردد.

قیمت گل رز هلندی صورتی در بازار

انواع مدل های گل رز هلندی صورتی

انواع مدل های گل رز هلندی صورتی گل رز در سراسر جهان کشت شده و بیش از هزاران گونه از این گل ها وجود دارند. این گل ها بسیار مقاوم بوده و می توانند مدت ها سرسبز و شاداب بمانند.

گل رز هلندی گونه ای فوق العاده درخشنده و در نهایت زیبایی حیرت آور است. در واقع گلبرگ ها بسیار پهن و بزرگ بوده و حالتی چون موج در لبه های آن مشاهده می شود. این گل ها بسیار معطر و خوشبو می باشند.

از این گل ها در تهیه انواع عطر و ادکلن نیز استفاده می باشد. در گلخانه ها و در شرایط کاملا کنترلی کشت می شوند. این گل ها در مراحل رشد نیاز به مراقبت مداوم دارند.

از نظر ظاهر و شکل نیز با انواع رز ایرانی متفاوت می باشند. در ساقه این گل تعداد خار کمتری وجود دارد. تنوع رنگ در انواع رز هلندی بیشتر می باشد. رنگ صورتی گل رز بسیار زیبا و آرامش دهنده است.

گل رز هلندی مقاوما بسیار بالایی دارد و بیشتر از ده روز می توان شاخه های آن را تازه و شاداب نگه داری کرد. در دماهای بالا گلها زودتر پژمرده شده و طراوت خود را از دست می دهند.

تجارت گل رز هلندی صورتی

تجارت گل رز هلندی صورتی تجارت گل رز هلندی صورتی در سراسر دنیا در حال انجام می باشد. این گل های صورتی زیبا بینهایت درخشنده و براق هستند. در بازار داخلی نیز بسیار پر فروش بوده و قیمت های بسیار مناسبی دارند.

این گل ها در تمامی فروشگاه ها و گل فروشی ها عرضه می شوند. رنگ صورتی روشن آنها آنقدر خیره کننده است که هر کسی را ترغیب به داشتنش می کند. این گل ها بهترین هدیه های زندگی هستند.

امروزه انواع این گل ها با نژاد های مختلف در داخل کشور به صورت عمده تولید می شوند. با قیمت های مناسب به سراسر کشور نیز ارسال خواهند شد. تمامی گل فروشی ها می توانند انواع گل رز هلندی را در حجم زیاد سفارش و خریداری نمایند.

خرید این گل ها از مراکز تولیدی دارای تخفیف های بسیار مناسب و ویژه نیز می باشد. به صورت کاملا استاندارد و با حفظ شرایط ماندگاری گل به تمام نقاط ارسال می گردند.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما