قیمت گل رز آبی ایرانی در بازار

این روزها گل رز آبی در ایران طرفداران بسیاری پیدا کرده است. البته باید بگوییم که گل رز همیشه از آن دسته گل‌هایی بوده که علاقه‌مندان بسیار زیادی دارد. حالا اگر از رنگ گل رز سرخ خسته شده‌اید، رز آبی می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد قیمت گل رز آبی بیان خواهیم کرد و پیشنهاد می‌دهیم که با ما همراه باشید.

گل رز آبی ایرانی‌ قوف العاده قشنگ و جذاب می باشد. این گل ها به صورت بوته بوته رشد می نمایند. نماد یک عشق رویایی و اصیل می باشند. گل های آبی بسیار پر رمز و راز هستند. برای بیان حرف های ناگفته بین افراد عاشق بهترین انتخاب می باشند. این گل های زیبا امروزه با استفاده از فناوری پیشرفته تولید و کشت می شوند.

گل رز آبی نماد چیست؟

گل رز آبی نماد چیست

خوب به‌طورکلی باید بگوییم که گل‌های رز نماد عشق و عاشقی هستند. معمولاً عاشقان برای یکدیگر گل رز می‌خرند. حالا تصور نکنید اگر رنگ قرمز خسته‌کننده و تکراری شده باشد، فقط به سراغ گل رز آبی می‌آییم، خیر! هر رنگ خودش یک نشانه و نماد دارد.
رنگ آبی به‌طورکلی نشانه‌ای از اعتماد و اعتمادسازی است. گر دقت کرده باشید، لوگو اکثر بانک‌ها به رنگ آبی ست، زیرا می‌خواهند مشتری به آن‌ها اعتماد کرده و نقدینگی خود را در آنجا سپرده‌گذاری کند. حالا اگرچه ما می‌خواهیم در مورد قیمت یک شاخه گل رز آبی صحبت کنیم اما بهتر است که الآن بحث بانک و بانکداری را تمام کنیم.
گل رز آبی نماد عشقی است که اعتماد و اطمینان را به همراه دارد. اگر در یک رابطه عاشقانه هستید و می‌خواهید به پارتنر خود نشان بدهید که نه‌تنها به او علاقه بسیار زیادی دارید، بلکه به او اعتماد و اطمینان هم دارید، انتخاب یک گل رز آبی می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد.

شرایط نگهداری گل رز آبی ایرانی

شرایط نگهداری گل رز آبی ایرانی

گل رز آبی بسیار مقاوم و زیبا می باشد. بسیار پر فروش بوده ودر مجالس خاصی از این گل ها استفاده می گردد. ماهیت این گل ها بسیار رمز آلود می باشد.

گل های رز در شرایط مختلفی می توانند مقاومت و ماندگاری خود را حفظ کنند. این گیاه دارای یک ساقه ضخیم می باشد که کاملا استوار و ایستاده می باشد. گلبرگ ها نیز با اینکه بسیار لطیف و منعطف می باشند اما بسیار مستحک و با دوام بوده و به راحتی آسیب نخواهند دید.

این گل ها به دلیل رنگ دانه هایی که در ساختار خود دارند، توسط مهندسین ژنتیک و با اتکا به علم تولید می گردند. نیاز به رطوبت متعادل و دمای استاندارد در رشد آنها بسیار تاثیرگذار می باشد.

این گل ها نیاز شدیدی به نور خورشید دارند. امروزه در گلخانه ها از نور مصنوعی استفاده می گردد. آبیاری نیز باید در فواصل زمانی معین صورت گیرد. نوع خاکی که جهت کشت استفاده می شود بایستی غنی از مواد آلی و معدنی باشد. جهت افزایش رشد گیاهان از مکمل های مغذی برای انواع خاک استفاده می گردد.

قیمت گل رز آبی

شما هم از کسانی هستید که تصور می‌کنند قیمت رز ابی نسبت به قیمت گل رز قرمز بیشتر است؟ خوب باید بگوییم که این تصور درست نیست. قیمت یک شاخه گل رز آبی مانند دیگر گل‌ها به‌عنوان مختلفی بستگی دارد. یکی از مهم‌ترین عامل‌ها فصلی است که قصد خرید گل را دارید.


معمولاً در فصل زمستان حجم گل‌های موجود در بازار کاهش پیدا میکند. به همین دلیل شاهد افزایش قیمت گل رز ابی هم هستیم. البته سایر گل‌ها هم افزایش قیمت خواهند داشت. البته این عامل فقط یکی از مواردی است که بر روی قیمت گل تأثیر می‌گذارد.


تعداد شاخه‌های یک دسته گل هم عامل دیگری است که بر روی قیمت نهایی آن تأثیر می‌گذارد. معمولاً هرچه تعداد شاخه‌ها بیشتر باشد، قیمت دسته گل هم افزایش پیدا میکند. در بسیاری از گل‌فروشی‌ها بابت دیزاین دسته گل هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند.

توجه داشته باشید که برای آگاهی از قیمت لحظه ای گل رز به صفحه قیمت یک شاخه گل رز مراجعه کنید و به صورت مستقیم و آنلاین، قیمت گل خود را استعلام بگیرید.


عامل دیگری که بر روی قیمت یک شاخه گل رز آبی تأثیر می‌گذارد، کیفیت یا به‌اصطلاح شادابی گل است. احتمالاً تابه‌حال هرچه گل دیده‌اید شاداب و زیبا بوده اما باید بگوییم که همیشه هم این‌طور نیست. کیفیت گل رز آبی چند سطح دارد، بهترین کیفیت را سوپر ممتاز میگویند. بعدازآن نوبت به کیفیت ممتاز، سپس سوپر، بعدازآن متوسط و درنهایت نوبت به کیفیت ضعیف می‌رسد.
طبیعتاً کیفیت سوپر ممتاز دارای بالاترین قیمت و همچنین کیفیت ضعیف هم کمترین قیمت را به خود اختصاص داده است. اگر گلی که خریداری می‌کنید، کیفیت سوپر ممتاز داشته باشد، تا یک هفته شادابی خود را حفظ میکند.


این در حالی است که اگر کیفیت گلی ضعیف باشد، نهایتاً یک روز بتوانید از آن نگهداری کنید، معمولاً چنین گلی شادابی خاصی هم ندارد. به همین دلیل اگر قصد خرید اینترنتی گل را دارید، فریب قیمت‌های پائین را نخورید. اگر قیمت رز ابی بسیار پایین‌تر از عرف بازار بود، به کیفیت آن شک کنید.

صادرات گل رز آبی ایرانی به عربستان

صادرات گل رز آبی ایرانی به عربستان

امروزه صادرات گل رز آبی در اندازه و ابعاد مختلف به صورت عمده به عربستان در حال انجام می باشد.  این گل ها بسیار زیبا و پر طرفدار در سراسر جهان عرضه می گردند‌.

گل های رز همیشه پر طرفدار بوده و در هر رنگی که باشند جذابیت خاصی دارند. گل رز قرمز بسیار شناخته شده و زیبا می باشد. در تمامی گلفروشی ها با قیمت های بسیار مناسب عرضه می گردد.

در هتل های بسیار مجلل و شیک یا تالار های بزرگ گلدان های پر از گل رز آبی، قرمز و سفید استفاده می شود. وجود این گل ها باعث افزایش شکوه و زیبایی اماکن عمومی می گردد.

گل رز آبی صادراتی به صورت کاملا محافظت شده و در بسته بندی های بسیار معتبر و تضمینی در بسیاری از فروشگاه ها جهت خرید ارائه می شود.

سفارش این محصول به صورت آنلاین با کمترین هزینه امکان پذیر خواهد بود. گل های رز همگی مقاوم در برابر دمای محیط می باشند و در مدت زمان طولانی به زیبایی تمام جلوه می کنند.

معمولاً دسته گل یا حتی یک شاخه گل را برای هدیه به شخص عزیزی خریداری می‌کنیم. حالا اگر این گل شاداب نبوده و ظاهری به‌هم ریخته داشته باشد، اصلاً هدیه دادن آن ارزشی ندارد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم که با قیمت گل رز آبی بسیار پائین وسوسه نشوید.
متأسفانه در ایران عامل دیگری هم بر روی قیمت یک شاخه گل رز آبی تأثیر می‌گذارد و آن هم مناسبت‌های خاص است. در روزهای عید حالا اعیاد مذهبی یا عید نوروز تفاوتی نمی‌کند، تقاضا برای خرید گل افزایش پیدا میکند و به همین دلیل شاهد افزایش قیمت گل‌ها هم هستیم. ازاین‌رو پیشنهاد می‌دهیم که اگر برای مناسبت خاصی به دنبال گل هستید، از روزها قبل سفارش خود را رزرو کرده و هزینه آن را پرداخت کنید.

نتیجه‌گیری

در مطالب بالا سعی بر این داشتیم که اطلاعاتی در مورد قیمت رز ابی بیان کنیم. در ابتدا گفتیم که اصلاً این گل نشانه و نماد چه چیزهایی است و در چه مواردی می‌توان این گل را هدیه داد. در ادامه هم عوامل مؤثر بر قیمت گل رز آبی را نام برده و در رابطه با هرکدام توضیحاتی را ارائه دادیم. اگر سؤال خاص دارید، آن را با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت به آن پاسخ دهیم.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما