قیمت ژل آلوئه ورا ۹۹ درصد ۳۰۰ میلی

ژل آلوئه ورا ۹۹ درصد یکی از انواع ژل هایی است که می تواند در زندگی روزمره ما کاربردهای مختلفی داشته باشد، این نوع از ژل ها امروزه در بسته بندی های متنوعی عرضه می شوند از این رو از لحاظ قیمتی نیز در رده های متنوعی هستند و از لحاظ بار غذایی نیز فوق العاده بالا می باشند و به عبارتی خواص دارویی قابل توجهی دارند؛ در حال حاضر قیمت این ژل ها در ایران بسیار به صرفه و عالی می باشد.

قیمت ژل آلوئه ورا 99 درصد 300 میلی

فرآیند تولید بهترین ژل آلوئه ورا

فرآیند تولید بهترین ژل آلوئه ورا شما به راحتی می توانید بهترین و طبیعی ترین ژل آلوئه ورا را در خانه تهیه کنید؛ اما قبل از هر کاری باید مواد اولیه آن را آماده کنید؛ این مواد شامل موارد زیر هستند:

  1. سه عدد آلوئه ورا درشت
  2. دو قاشق آبلیمو (قاشق غذاخوری)
  3. یک قاشق روغن جوانه گندم (قاشق غذاخوری)

یا اگر این گیاه را در خانه خود دارید از پنج روز قبل به خوبی آبیاری کنید، و سپس این گیاه را از ساقه جدا کنید و به مدت ۲۴ ساعت درون ظرفی از آب قرار دهید، اگر این گیاه را از بیرون خریداری کرده اید کافی است که آن را درون آب قرار دهید و همانند موردی که ذکر شد کافی است که صبر کنید تا برخی از مواد آن مانند آلوئین و توکسین آزاد شود.
گفتنی است که باید آب آن را مرتبا عوض کنید، سپس ژل آلوئه ورا را به کمک یک چاقو و یا قاشق در ظرفی خارج کنید.
بلافاصله دیگر مواد را از جمله آبلیمو و روغن جوانه را به ظرف اضافه کنید و سپس آن را در مخلوط کن بیاندازید تا محلولی سفید به دست بیاید، به عبارتی شما باید به قدری این ترکیب را مخلوط کنید تا در نهایت ژل ما آماده شود.
مسئله مهمتر از ترکیب مواد، نگهداری مواد می باشد، روغن گندم و آبلیمو خواص ژل را تا چند برابر افزایش می دهد، به همین خاطر شما باید ماده به دست آمده را در ظرفی مهر و موم بیاندازید تا ذره ای آسیب نبیند و مدت ها ماندگار بماند.

مرکز فروش ژل آلوئه ورا ۹۹ درصد

مرکز فروش ژل آلوئه ورا 99 درصد فروش ژل آلوئه ورا ۳۰۰ میلی بسیار رایج می باشد، شما می توانید این ژل ها را در موارد مختلفی مورد استفاده قرار دهید، از آنجایی که این ژل ها کاربردهای گسترده ای دارند به همین خاطر روزانه حجم زیادی از آنها به فروش می رود.
بهترین مراکز فروش این ژل ها نمونه هایی را عرضه می کنند که ارگانیک و طبیعی می باشند و خواص آنها نیز حفظ شده است؛ برای دریافت اطلاعات بیشتر در این باره می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید تا آنان اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما