قیمت میخک مینیاتوری قرمز در اصفهان

گل میخک از جمله گل‌هایی است که دارای دو نوع متفاوت از نظر کارایی است که برخی جنبه دارویی و برخی جنبه زینتی دارد.

یکی از انواع زینتی آن میخک مینیاتوری قرمز است که ظاهر بسیار زیبایی دارد.

در ادامه با ما همراه باشید تا درباره این نوع گل و نحوه نگهداری و خرید آن مطالبی بیشتری در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهیم؛

قیمت میخک مینیاتوری قرمز در اصفهان

شرایط نگهداری میخک مینیاتوری قرمز

شرایط نگهداری میخک مینیاتوری قرمز میخک از سردهٔ میخک‌سانان و تیرهٔ میخکیان است که منشأ پیدایش آن یونان باستان است و در یونان به آن تاج نیز گفته می‌شود، چرا که پادشاهان در تاج‌های خود از آن‌ها استفاده می‌کردند.

امروزه گل میخک مینیاتوری نشانه عشق، شور و محبت است.

منظور از واژه مینیاتوری، شکل و ابعاد ظریف است و میخک مینیاتوری نسبت به سایر خانواده میخک دارای شکل کوچک‌تر و ظریف‌تر است.

در نگهداری میخک مینیاتوری قرمز توجه به چند نکته بسیار ضروری است تا طول عمر گل افزایش و همچنین شرایط رشد آن به بهترین شکل فراهم شود؛

  • حتما باید خاک آن دارای رطوبت کافی باشد و بیش از حد خشک یا بیش از حد مرطوب نباشد. باید حتما خاک آن به طور مداوم چک شود و در صورتی که حدود دو سانتی متر از خاک خشک شد، به آن آب داده شود.
  • باید به آن نور کافی برسد، اما نور مستقیم هرگز نباید به آن برسد، چرا که گل را خراب و پژمرده خواهد کرد.
  • در صورتی که برگ‌های آن ریزش کرد باید از گلدان خارج شوند، چرا که برگ‌های آن می‌تواند محیط مناسب برای رشد باکتری‌ها باشند و به گل آسیب برسانند.
  • حتما باید گلدان دارای زهکشی مناسب باشد تا آب اضافی در ته گلدان نماند. چرا که در این صورت ریشه به طور مداوم در مجاورت آب قرار خواهد گرفت و بعد از مدتی ممکن است که گل از بین برود.
  • حتما باید هفته‌ای یک بار به آن کود مغذی داده شود تا بهتر رشد کند. این کود مغذی و گیاهی شامل ویتامین و املاح معدنی است تا از طریق ریشه جذب گل شود.

فروش انواع گل میخک به صورت عمده

فروش انواع گل میخک به صورت عمده گل میخک مینیاتوری به دلیل ظاهر زیبا و جذابی که دارد، بسیار مورد توجه قرار گرفته است و فروش گل میخک مینیاتوری افزایش یافته است.

قیمت این نوع گل در صورتی که به صورت عمده تهیه شود، بسیار مناسب خواهد بود و با توجه به قیمت مقرون به صرفه‌ای که خواهد داشت، به سود مشتری خواهد بود.

متقاضیان محترم می‌توانند جهت خرید انواع گل میخک به صورت عمده به سایت اینترنتی و معتبر ما مراجعه و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایند.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما