قیمت فروش گل میخک در ایران

گل میخک، یکی از گیاهان دارویی در طب سنتی به شمار می آید که بسیار مورد استفاده زیادی قرار می‌گیرد. از این گل به عنوان ادویه در غذا  نیز استفاده می‌شود. از غنچه های گل درخت قرنفل خشک شده، به دست می آید. زیبایی منحصر به فردی دارد و به همین دلیل به عنوان یک گیاه زینتی تولید و پرورش داده می شود و خریداران زیادی از این محصول استفاده می‌ کنند. قیمت فروش گل میخک در ایران بستگی به کیفیت و محل پرورش آن دارد و بر این اساس قیمت گذاری می‌شود و در دسترس خریداران قرار می گیرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت فروش گل میخک در ایران

روش کاشت گل میخک

روش کاشت گل میخکبرای کاشت گل میخک می توانید دانه های آن را از گل های میخک جمع آوری کنید و همچنین اگر این موضوع برای شما میسر نبود با مراجعه به فروشگاه های محصولات باغبانی می توان دانه های گل میخک را خریداری کنید و در گلدان مورد نظر بکارید.

این دانه ها را باید ۶ تا ۸ هفته قبل از این که آخرین سرما وارد شود، بکارید زمان گل دهی این محصول در فصل بهار می باشد.

این  گل به آسانی رشد می کند. از مواردی که به شدت مورد نیاز است،  آفتاب کامل و خاک غنی می باشد که بسیار تاثیرگذار در رشد و گل دادن آن می باشد.

این محصول زغ می توان در پاییز و یا اواخر زمستان با خاک برگ مخلوط کرده و بکارید و به یاد داشته باشید که نور و دما در رشد این گیاه بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد.

گل مبخک، به آب و هوای خنک به مقدار قابل توجهی نیاز دارد و در برابر سرما زیاد مقاوم نمی باشد.

مرکز فروش گل میخک

مرکز فروش گل میخکگل میخک، خواص زیادی دارد و همان طور که گفته شد به صورت ادویه در آشپزخانه ها نگهداری می‌شود و در غذاها از آن استفاده می شود.

طریقه مصرف آن به صورت ترکیب با فلفل، دارچین، زردچوبه و یا سایر ادویه ها می باشد.

از روغن این گل برای تولید عطر و صابون ها و نیز در لوازم پزشکی و دندانپزشکی به عنوان یک ماده طعم دهنده استفاده می شود.

در مناطقی که سر سیر هست به علت اینکه این گیاه در مناطق سرد زیاد مقاومت خوبی از خود نشان نمی دهد، در گلخانه و یا در گرم خانه ها نگهداری می شود.

در قدیم همان طور که می دانیم از میخک به عنوان ادویه استفاده می شد که بسیار گران قیمت بود که پادشاهان و ثروتمندان از آن به وفور استفاده می کردند.

این محصول خواص بسیاری دارد که در اینجا به چند نمونه از آن اشاره می کنیم:

میخک تقویت کننده مغز می باشد و برای رفع دندان درد و گوش درد بسیار موثر است.

از سرطان جلوگیری می‌کند و حتی در برخی موارد به درمان سرطان بسیار کمک می‌ کند.

تهوع و استفراغ را از بین برده و باعث رفع سردرد می شود.

مقوی معده، کبد و کلیه می باشد.این محصول در مرکز فروش  ارائه شده  و دارای کیفیت بالایی میباشد.

در پایان این موضوع را هم اضافه کنیم که به عنوان یک ضدعفونی کننده بسیار قوی استفاده می شود و برای شستشوی زخم ها به کار برده می شود و می توان از آن استفاده کرد.

در مرکز فروش گل میخک، این محصول را با کیفیت مناسب و در بسته بندی های جدید و متنوع با ارزان ترین قیمت به دست خریداران می رسانند.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما