قیمت فروش گل شاخه لیلیوم به صورت عمده

گل ها نماد زیبایی و طراوت طبیعت هستند. از این گیاهان زیبا بطور وسیع برای تزئین فضاهای مختلف استفاده می شود. این عناصر طبیعی، علاوه بر زیبایی دارای عطر دل انگیزی نیز می باشند که بوی مطبوعی را به محیط می بخشند. لیلیوم از زیباترین گونه ی گل ها می باشد  که در رنگ های متنوع یافت می شود. می توان با یک شاخه گل لیلیوم عشق و دوستی را به عزیزان هدیه داد. گل شاخه لیلیوم بواسطه ماندگاری بالا یکی از بهترین گزینه ها برای خرید و نگهداری می باشد.

قیمت فروش گل شاخه لیلیوم به صورت عمده

اطلاعات جامع درمورد گل شاخه لیلیوم

اطلاعات جامع درمورد گل شاخه لیلیوم وجود گل در اطراف یک انسان، به او حس نشاط و طراوت می بخشد. با تزئین خانه بوسیله ی این گیاهان، می توان از روزمرگی های ناشی از زندگی مدرن و شهر نشینی رهایی یافت و جانی دوباره به محیط پیرامون خود بخشید. هدیه دادن گل به عزیزان، در عین سادگی بیانگر شخصیت سخاوتمند و محترم فرد است.

گل های لیلیوم انواع متفاوتی دارند که در این بین گونه های شرقی و آسیایی معروف تر هستند. از زیبایی این گل ها که بگذریم، بوی دل نشین آن نوازشگر هر شامه ایی است. کمتر کسی است که با دیدن این گل، به وجد نیاید.

رنگ های متنوع گل لیلیوم شامل سفید، ارغوانی، زرد و لیمویی می باشد. لیلیوم یک گل لوکس بشمار می رود به همین دلیل در انواع سبد گل، تاج، پایه گل و گلدان از آن استفاده می شود. البته انواع مشابه با این گل نیز وجود دارد مانند گل سوسن چلچراغ که در گیلان یافت می شود.

لیلیوم را می توان بصورت شاخه ایی تهیه کرد. شاخه های گل لیلیوم بدلیل ماندگاری بالا و درصورت نگهداری مناسب تا دو هفته دوام می آورند. می توان از این شاخه ها برای کاشت و افزایش این گل نیز استفاده کرد. در روشی دیگر برای پرورش این گیاه، پیازچه های گل در عمق مناسبی از خاک دفن شده سپس تحت آبیاری دوره ایی قرار می گیرند.

خاک این گل باید غنی، مرطوب و درصد قلیایی آن پایین باشد در غیر این صورت رشد خوبی نخواهد داشت و امکان زرد شدن آن وجود دارد.

عرضه گل شاخه لیلیوم به بازار

عرضه گل شاخه لیلیوم به بازار مراکز عرضه گل لیلیوم، این محصول را با حذف واسطه ها و بطور مستقیم از مزارع پرورش لیلیوم و گلخانه ها بدست مشتریان محترم می رسانند. فروشگاه های معتبر عرضه کننده ی این محصول با در اختیار گذاشتن انتخاب های متنوع پیش روی مشتریان محترم، به نوعی پاسخگوی طیف وسیعی از سلیقه ها می باشند.

خرید از مراکز معتبر در عین کیفیتی مناسب، به لحاظ اقتصادی نیز بسیار مقرون بصرفه است.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما