قیمت شاخه گل رز ایرانی | قیمت فروش مستقیم

 

گل رز ایرانی یکى از زیبا ترین گل ها مى‌باشد که طرفداران زیادى در داخل و خارج از ایران دارد. این گل به دلیل زیبایى خاصی که دارد و البته عمر خوب آن، جزو گل هاى پرکاربرد و پرفروش به حساب مى‌آید.

قیمت شاخه گل رز ایرانی

تولید انواع گل رز در ایران

همانطور که مى‌دانید کشور ما داراى آب و هواى بسیار خوب و مناسبى، جهت کشت گل رز است. به همین دلیل کشاورزان توانسته‌اند انواع مختلف گل رز ایرانی را در کشور تولید کنند و اقدام به فروش شاخه  گل رز ایرانی با قیمت عمده نمایند.

 

گل رز یکی از متنوع ترین خانواده گل ها می‌باشد و انواع بسیار زیادی دارد که گل هاى پرفروش و کمیاب زیر نمونه‌ای از آنها هستند:

  1. گل رز مشکى
  2. گل رز هلندى
  3. گل رز رونده ( مناسب برای باغ و باغچه )
  4. گل رز زینتى

تولید کننده انواع گل رز در ایران

مرکز فروش انواع گل های طبیعی زینتی

یکی از مراکز فروش انواع گل هاى طبیعى زینتى در تهران، باغ گل محلاتى است که در آن جا انواع گل ها را مى‌توانید با قیمت حتی مناسب تر از گل فروشى هاى سطح شهر، تهیه نمایید.
معمولا باغ های گل خارج از شهر، تولید کننده و توزیع کننده‌ی عمده‌ای گل هستند و خرید شما از آنها، باید به صورت دسته های ده تایی و بالاتر باشد. تزئین و پیچیدن گل نیز در محل، برای شما انجام می‌شود.

 

مرکز فروش انواع گل های طبیعی زینتی

قیمت هر شاخه گل رز ایرانی در بازار

تمام انواع گل موجود در گل فروشی های شهر در هر رنگ و کیفیتی که باشند، در بازارهای عمده فروشی گل موجود می‌باشند و به خاطر حذف هزینه‌ی حمل و نقل و نگهداری، با قیمت مناسب تر عرضه می‌گردند.
با توجه به اینکه مدل های متنوعی از گل رز ایرانی در بازار وجود دارد، قیمت این گل ها نیز متفاوت است.

 

هم اکنون قیمت هر شاخه گل رز ایرانى در بازار تهران تقریبا پانزده هزار تومان مى‌باشد، و اگر به بازار هاى فروش گل خارج از شهر مراجعه کنید، می‌توانید خریدتان را با قیمتی مناسب تر انجام دهید.
همچنین، مى‌توانید به سایت های فروش گل مراجعه کنید و علاوه بر دریافت لیست قیمت شاخه گل رز ایرانی، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و در بسته بندى مناسب، درب منزل تحویل بگیرید.

 

قیمت هر شاخه گل رز ایرانی در بازار

 صادرات گل رز ایرانی به روسیه و عراق و …

کشور عزیزمان ایران، به دلیل آب و هواى بسیار خوبى که دارد، محل مناسبى براى کشت و پرورش انواع گل هاى رز مى‌باشد. به همین دلیل صادرات گل رز ایرانى به روسیه و عراق، سبب کسب درآمد بسیار خوبى براى کشاورزانى شده است که در این زمینه فعالیت مى‌کنند.

 

مدتی است که کشورهاى دیگر هم به لیست علاقه مندان به گل هاى رز ایرانى اضافه شده‌اند و به خاطر تحقیقات علمی و پیشرفت زیادى که در کشت گل رز در ایران اتفاق افتاده است، گل های رز ایرانی توانسته‌اند در بازارهای بین المللی گل، با همتای خود یعنی گل هاى رز هلندى رقابت کنند.

 

هلدینگ گل تازه، یکی از برترین عمده فروش های صنف گل فروشان ایران است که گل رز ایرانی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، به صورت اینترنتی به فروش می‌رساند. برای تهیه ی گل رز ایرانی، می‌توانید از پایین همین صفحه اقدام بفرمایید.

قیمت شاخه گل رز ایرانی

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما