قیمت خرید گل رز هلندی عمده در بازار

قیمت خرید گل رز هلندی در بازار با توجه به رنگ های مختلف آن، متفاوت می باشد. یکی از پر فروش ترین گل ها در بازار های داخلی و خارجی، گل های رز هلندی می باشند، این گل ها در میان مردم ایران و جهان محبوبیت زیادی دارند به همین دلیل باغبان های زیادی اقدام به کاشت و پرورش رزهای هلندی برای کسب درآمد می کنند. 

قیمت خرید گل رز هلندی عمده در بازار

انواع گل رز موجود در بازار

انواع گل رز موجود در بازارانواع گل رز شامل: رز سبز فسفری، رز مشکی، رز قرمز، رز زرد و … در بازار ها و گل فروشی های معتبر موجود می باشند. 

 

با نزدیک شدن به روز ولنتاین ، خرید گل های رز افزایش می یابد، زیرا این گلها هستند.گل رز قرمز به نمادی از عشق و عاشقانه تبدیل شده است ، اما بسیاری از انواع دیگر وجود دارد که به همان اندازه معنی دار هستند. به عنوان مثال ، گل رز بنفش در نگاه اول دلربا و عشق را نشان می دهد ، در حالی که گل رز نارنجی نشان از شور و اشتیاق دارد.

با بیش از ۱۵۰ گونه گل سرخ و هزاران هیبرید ، گل رز تقریباً در هر رنگ و اشکال متنوعی یافت می شود. خانواده گل سرخ بسیار گسترده است این گل سرخ ها محبوب باغ ، حاوی بیش از ۱۰۰ نوع مختلف می باشند، اگرچه هیچ روش قطعی برای طبقه بندی گلهای رز وجود ندارد ، اما اکثر متخصصان آنها را به سه دسته اصلی تقسیم می کنند: گل رز وحشی ، گل رزهای قدیمی ، و گل رزهای مدرن. دو گروه آخر با توجه به ترکیبی و دودمان تقسیم می شوند.

گلهای مدرن آن دسته از گونه هایی هستند که پس از سال ۱۸۶۷ تولید شده اند. بیشتر مردم وقتی به گل رز فکر می کنند این نوع را تصور می کنند. طبقه بندی گلهای مدرن می تواند پیچیده باشد زیرا بسیاری از آنها در اجداد خود دارای گل رز Old Garden هستند ، اما آنها تا حد زیادی از نظر ویژگی های رشد و گلدهی طبقه بندی می شوند. برخلاف گلهای قدیمی باغ که سالی یک بار شکوفا می شوند ، گلهای مدرن به طور مداوم شکوفا می شوند. آنها همچنین از نظر اندازه شکوفه بزرگتر و عمر گلدان بیشتری دارند ، اما فاقد رایحه هستند و از مقاومت کمتری نسبت به بیماری برخوردار هستند.

بازار فروش گل رز مشکی

بازار فروش گل رز مشکیدسته گل رز مشکی بیشتر براس مراسم عزاداری خریداری می شود. در بازار گل انواع گل های رز به رنگ های متنوع و زیبا به مشتریان عرضه می شوند. 

 

در اواخر قرن ۱۸ میلادی به غرب معرفی شد ، گل سرخ چین گروهی پیچیده است که نقش بسیار مهمی در تربیت گلهای ترکیبی امروزی داشته است. آنها به طور معمول معطر هستند و نسبت به سایر گونه ها شکوفه های کمتری دارند. گلهای رز در چین به چندین رنگ می رسند و بارها در تابستان و اواخر پاییز شکوفه می شوند. گیاهان تا حدی لطیف هستند و ممکن است در آب و هوای سرد به حفاظت نیاز داشته باشند ، اما بیشتر آنها بسیار مقاوم به بیماری هستند. وسعت خانواده گل رز می تواند بسیار زیاد باشد. در نگاه اول ، بسیاری از گلهای یکسان به نظر می رسند ، اما با بررسی بیشتر می توانید تفاوت بین شکل و ساختار هر شکوفه را بیان کنید. به عنوان مثال ، Species Roses از ساختار پنج گلبرگ شل برخوردار است ، در حالی که گلهای گالیکا گلبرگهای لایه ای و کاملاً خوشه ای دارند. 

پرفروش ترین نوع گل در ایران

پرفروش ترین نوع گل در ایرانخریدگل برای تولد در میان مردم کشور ما و مردمان جهان رایج شده است. گل های رز قرمز، پرفروش ترین نوع گل در ایران به حساب می آین. 

 

گل سرخ Centifolia به عنوان گل رز کلم شناخته می شود ، زیرا شکوفه های آنها از نزدیک با بسیاری از گلبرگ های نازک با هم پوشانده شده است که شبیه سر یک کلم است. آنها همچنین ممکن است پس از بخش فرانسه جایی که زمانی بزرگ شده بودند ، گلهای پروانس (Provence) نامیده شوند. رنگ ها از سفید تا صورتی متغیر است و شکوفه ها به دلیل اندازه زیاد ، اغلب فرو می روند و گره می زنند. از آنجا که این گلهای رز بسیار معطر هستند ، اغلب در صنعت عطر استفاده می شوند. گلهای رز Centifolia یک بار در اوایل تابستان شکوفا می شوند ، در آفتاب کامل شکوفا می شوند و به طور معمول نسبت به انواع دیگر مقاوم به بیماری هستند.

خرید انواع گل رز هلندی با قیمتی استثنایی

خرید انواع گل رز هلندی با قیمتی استثناییفروش عمده گل درفروشگاه گل صورت می گیرد، برای خرید انواع گل رز هلندی با قیمتی استثنایی به این فروشگاه های گل مراجعه کنید. 

 

گل سرخ مینیاتوری نسخه های مینیاتوری گل رز چای ترکیبی است. آنها دارای ساقه های ریزه ، برگ و گل هستند و گیاهان سخت و متنوع هستند. مینیاتورها طیف گسترده ای از رنگ ها از جمله صورتی ، نارنجی ، سفید و زرد دارند. بیشتر گلهای کوچک مینیاتوری بطور مداوم به مدت دو تا سه هفته شکوفا می شوند. آنها غالباً به عنوان گیاهان مسکونی به بازار عرضه و فروخته می شوند ، زیرا در ظروف به خوبی رشد می کنند و فقط شش تا هجده اینچ قد دارند. آنها همچنین در مرزهای باریک و مناطق باغی خوب کار می کنند.

خریداران گل رز عمده در کشور

خریداران گل رز عمده در کشورشاخه گل رز در داخل گلدان، زیبایی خاصی به دکوراسیون اتاق و خانه شما می دهد، خریداران گل رز می توانند به گل فروشی های معتبر و مطمعن مراجعه کرده و گل خود را در هر رنگی که تمایل دارند، بخرند. 

 

گلهای رز Grandiflora طبقه ای است که در قرن گذشته ایجاد شده است تا تلاقی بین گلهای چای ترکیبی و گلهای فلوریبوندا را طبقه بندی کند که به هیچ یک از آنها نمی گنجد. آنها ترکیبی از شکوفه های برازنده چایهای ترکیبی و چرخه رشد مکرر فلوریبونداس هستند. گلهای رز Grandiflora دارای گلهای بزرگ و پرنور است که بر روی ساقه های بلند تولید می شود ، به صورت مجزا یا در خوشه های سه تا پنج شکوفه. بوته های آنها به طور کلی بزرگتر و راست تر از چای های هیبریدی است. اگرچه سخت و قوی است ، اما تمایل به محبوبیت کمتری نسبت به چایهای ترکیبی یا گلهای فلوریبوندا دارند.

گل های رز زمینی به عنوان گلهای “چشم انداز” شناخته می شود ، برای تحقق تمایل به گل رز که رنگ ، فرم و رایحه را ارائه می دهد ، تهیه شده است ، اما مراقبت از آن نیز آسان است. آنها معمولاً از سه پا به حداکثر ارتفاع می رسند ، اگرچه بعضی از آنها فقط به اندازه یک پا رشد می کنند ، و معمولاً پهن تر از قد خود هستند. به طور معمول گل سرخ دارای  مقاومت  در برابر آفات ، تکرار گلدهی بالا، رشد کم  می باشد.

قیمت فروش انواع گل رز در بازار تهران

قیمت فروش انواع گل رز در بازار تهرانبرای سفارش گل می توانید به سراغ سایت ها و فروشگاه های مجازی بروید، قیمت فروش انواع گل رز در این سایت ها مشخص شده است. 

 

انواع گل رز، در بین مصرف کنندگان و خرده فروشان بسیار محبوب است. گلهای رز که دارای بهترین ویژگی ها هستند، گلهای رز فلوریبوندا تلاقی بین گلهای چای ترکیبی و پلی پنتا است. هر ساقه خوشه ای از شکوفه های بزرگ را به شکل کلاسیک چای ترکیبی تولید می کند. Floribundas را می توان در رنگ های مختلفی از جمله نارنجی ، زرد ، صورتی ، بنفش و سفید یافت. آنها به طور کلی مقاوم در برابر بیماری هستند و مراقبت از آنها آسان است. این گلهای رز به شکل  درختچه های انبوه ، سفت و سخت شناخته شده است ، و اغلب در محوطه پارک های عمومی و فضاها مورد استفاده قرار می گیرد.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما