فروش گل میخک اینترنتی به صورت عمده و خرده

فروش گل میخک اینترنتی در معتبرترین سایت ها و فروشگاه های اینترنتی صورت می گیرد. خریداران گل میخک می توانند به صورت آنلاین، هرنوع گلی که می خواهند براساس سلیقه و نیازشان، به صورت عمده یا جزئی سفارش بدهند. 

فروش گل میخک اینترنتی به صورت عمده و خرده

سفارش آنلاین گل میخک با کیفیت

سفارش آنلاین گل میخک با کیفیت گل مخصوص تولد درگل فروشی ارزان اینترنتی یافت می شود، امروزه در کشورمان ایران مردم انواع گل های میخک به رنگ های گوناگون را با اینترنت به صورت آنلاین انتخاب می کنند، این گل ها در مدت زمان کوتاهی به دست آنها خواهد رسید، علاوه بر آن گاهی این گل های میخگ متنوع دارای تخفیف می باشند، در نتیجه خریدار می تواند هزینه کمتری را در فروشگاه های مجازی برای دریافت محصول خودپرداخت کند. 


گل میخک، دارای نام فارسی میخک و نام انگلیسی Carnation می باشد. نام علمی این گل های زیبا و متنوع  (Dianthus) می باشد و از خانوادهCARYOPHYLLACEAE) به حساب می آید. گل های میخک در انواع مختلف دارای عمر یک ساله تا چند ساله هستند. این گل ها معمولا دارای ارتفاع ۴۰ تا ۴۶سانتی متر هستند که در هر نوع آن متفاوت و مختلف است. گل های میخک موجود در بازارهای داخلی و خارجی در رنگ های گوناگون و شادی به فروش می رسند که شامل: گل میخک قرمز، گل میخک سفید، گل میخک طلایی، گل میخک صورتی، گل میخک بنفش و… می باشند. 

قیمت گل میخک هندی

قیمت گل میخک هندیقیمت گل میخک هندی، دسته گل میخک و … در هر گل فروشی متفاوت می باشد، قیمت میخک در طول سال ثابت نمی ماند و هر چند ماه دچار نواساناتی می شود و قیمت آن تغییر می یابد. قیمت گل های میخک هندی مقداری از دیگر انواع گل های میخک بیشتر است.

کشاورزان و باغ داران اگر قصد کاشتن و پرورش گل های میخک را دارند، باید قبل از شروع کار اطلاعاتی را بدانند و تمام نکات مراقبتی برای این گیاهان را رعایت کنند تا به نتیجه دلخواه برسند، باغ داران با کاشت این گل ها می توانند درآمد خوبی برای خود ایجاد کنند. گل های میخک برای رشد خود نیاز به نور کافی و کامل دارند، میزان آبی که به این گل ها باید داد مقدار متوسطی می باشد، نگهداری از گیاهان میخک خیلی سخت نیست ولی نیاز به دانستن اطلاعاتی دارد، گل های میخک جزو دسته گل های معطر طبقه بندی می شوند، شکل برگ در گل های میخک بدون دانه و ساده و باریک می باشد.

 

فروش گل میخک به صورت اینترنتی

فروش گل میخک به صورت اینترنتیفروش عمده میخک هم اکنون در کشور به صورت اینترنتی انجام می شود و پیشرفت زیادی هم کرده است. فروش گل های میخک در اینترنت سود خوبی برای فروشندگان دارد. در سایت های اینترنتی، انواع گل ها به همراه مشخصات ظاهری و قیمت به خوبی و واضح مشخص شده اند. 

برای نگهداری انواع گل های رنگارنگ میخک،  در روز گلدان های این گیاه را به مدت ۴ یا ۵ ساعت در مقابل نور آفتاب بگذارید تا رشد کنند اما این نکته را در نظر بگیرید که آفتاب به صورت مستقیم به آنها نتابد چون باعث پژمردگی آنها می شود. برای آبیاری این گیاهان  زیاده روی نکنید چون  آب دادن زیاد سبب زرد شدن شاخ و برگ میخک می شود. به صورت هفتگی این گیاه را آب بدهید، اما اگر هوا بسیار خشک بود، باید چندین بار در هفته آبیاری کنید تا گل میخک خشک نشود. 

لیست سایت های عرضه کننده گل میخک

لیست سایت های عرضه کننده گل میخک خرید گل آنلاین، از سایت های عرضه کننده انواع گل امکان پذیر شده است، گل میخک طلایی بسیار زیبا و جذاب است، می توانید دسته ای از این گل های میخک طلایی را به هرکسی که دوستش دارید، هدیه بدهید. 

 

گل میخک یا (carnations ) در کشور هایی مثل اروپا و آسیا بومی محسوب می شود، قدمت این گیاه از کشور های  یونان و روم باستان شروع شد و نام علمی آن دارای ریشه ی یونانی است. گل میخک دارای گونه های فراوانی می باشد که تقریبا به ۳۰۰ گونه هم رسیده است، اما در میان انواع مختلف گل های میخک، گونه های سالانه و دائمی آن معروفیت بیشتری دارند. بعضی از افراد عقیده دارند که گل های میخک قرمز رنگ به معنای تحسین شخص دریافت کننده می باشد، پس هدیه ای خوب برای دوستان به حساب می آید، گل میخک در معنی عشق مادر هم  یافت می شود و به رنگ صورتی درآمده است. 

 

معرفی انواع گل میخک موجود در بازار

معرفی انواع گل میخک موجود در بازارگل شاخه بریده در بازار های داخلی و خارجی با قیمت های مختلفی به فروش می رسد. انواع گل میخک موجود در بازار به صورت تک شاخه یا دسته گل فروخته می شود. 

 

ویژگی های ظاهری این گل به این صورت است که، برگ هایی بلند و باریک دارد و اندازه هر برگ آن به ۱۵ سانتی متر هم می رسد، رنگ برگ ها در میخک عبارت اند از: سبز، خاکستری، بنفش و … گیاه میخک در هر دو جنس نر و ماده پیدا می شود، این گیاه جزو دوجنسه ها طبقه بندی شده است. شکل لبه  گلبرگ های این گیاه دندانه دار است، انواع گل های میخک در فصل تابستان شروع به گل دادن می کنند. در گیاه میخک جایی که برگ ها به ساقه وصل شده اند، برجسته می باشد، که به آن گره گفته می شود و هر گل به صورت جداگانه در پایان ساقه قابل مشاهده است.

برترین تولید کننده گل میخک در کشور

برترین تولید کننده گل میخک در کشوربرترین تولید کننده گل میخک در کشور، از بهترین بذر ها برای کاشت این گیاهان استفاده می کند، بعد از رشد گل ها، مراقبت های ویژه ای از آنها خواهد کرد. گل های میخک پرورش داده شده در کشورمان ایران، محبوبیت زیادی در کشور های خارجی دارند،  به همین دلیل تعداد زیادی از این گل ها به رنگ های مختلف به کشورهای همسایه و کشور های اروپایی فرستاده می شود. صادرات گل های میخک برای بازرگانان و تاجران سود خوب و چشمگیری دارد، صادرات این گیاهان زیبا در کشور ما پیشرفت زیادی کرده است و کشور های خارجی خواهان گیاهان میخک ما هستند.

خاک موردنیاز برای میخک ها بایدغنی از مواد آلی باشد و به خوبی زهکشی شده باشد و کمی قلیایی باشد و خاک اگر مقداری شنی باشد مناسب تر است، در کل باید این خاک دارای ،۱۰ درصد رس، ۴۰ درصد ماسه و ۵۰ درصد پیت باشد. کوددهی باعث رشد بهتر گل های متنوع میخک می شود، می توانید از کود های ارگانیک چند ساله استفاده کنید.

 

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما