فروش گل میخک الوان به صورت عمده ای

گل میخک الوان از جمله گیاهی چند ساله به شمار می رود که بومی مناطق مختلف در خاورمیانه است. این گل همانطور که از اسم آن نیز واضح و مشخص است از جمله خانواده میخکیان است که دارای گلبرگ های بر روی ساقه می باشد که به صورت منفرد و یا چندتایی ظاهر می شود. رنگ های مختلفی از این گل در تولید و در بازار به فروش می رسد که در میان آن ها می توان به رنگ زرد، سفید، سبز،ارغوانی، قرمز و.. اشاره نمود. با ما در ادامه همراه شوید تا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه کاشت و صادرات آن به کشورهای همسایه بدست آورید.

فروش گل میخک الوان به صورت عمده ای

فرآیند کاشت گل میخک الوان

فرآیند کاشت گل میخک الوان  گل میخک از جمله گیاهانی به شمار می رود که با استفاده از بذر و قلمه می توان آن را تکثیر نمود. فرآیند کاشت گل میخک الوان عبارتند از:

  • ابتدا لازم است بذر این گل را تهیه کنید برای انجام این کار می توانید در فصل برداشت بذر آن را از طریق گل های آن بدست آورید.
  • بعد از جمع آوری بذر لازم است در اواسط فصل زمستان بذر گل را در گلخانه، خانه و هر مکانی که خودتان صلاح می دانید بکارید.
  • بعد از کاشت بذر مقداری خاک بر روی آن ریخته و کل آن را پوشش دهید و سپس آن را به اندازه ای آبیاری کنید تا سطح گل به مقدار نیاز مرطوب شود.
  • بذر این گیاه معمولا در فصل بهار رشد کرده و جوانه می زد در این حالت شما لازم است بذر را به زمینی که قصد کاشتن گل میخک را در آن دارید و یا گلدان مورد دلخواهتان انتقال دهید.
  • بعد از انجام این کار باید مراقبت های ضروری و لازم را انجام دهید تا بتوانید در زمان مشخص آن را برداشت نمایید.
  • بهتر است بدانید اگر می خواهید به روش قلمه زنی این محصول را بکارید باید در فصل
    زمستان از گیاهان که دوساله و یا چندین ساله است قلمه های آن را بدست آورید.

صادرات گل میخک الوان به امارات

صادرات گل میخک الوان به اماراتگل میخک در ایران در شهرهای مختلفی کشت می شود. این گل دارای طرح ها و رنگ های مختلفی است و زیبایی آن به اندازه ای است که علاوه بر اینکه در داخل کشور به فروش می رسد بلکه هر ساله به کشورهایی نظیر امارات نیز صادر شده و در بازارهای آن ها نیز به فروش می رسد.

در حالت کلی می توان گفت گل میخک به عنوان یکی از مهم ترین منابع درآمد و صادرات غیر نفتی کشور محسوب می شود که کشور ما سالیانه در آمد زیادی را از فروش آن کسب می نماید.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما