فروش گل لیلیوم با ارزانترین قیمت

گل لیلیوم از جمله گل های محبوب در بازار است که کاربردهای زیادی دارد. این گل، از تنوع رنگی بالایی برخوردار بوده و عطر و رایحه خوبی دارد. در گذشته و در فارسی بسیاری از مردم این گل را به نام سوسن می شناختند. این گل بومی کشور ژاپن و شرق آسیا می باشد. اما امروزه در سرتاسر جهان انتشار یافته و محبوب است. از جمله نوع های محبوب آن می توان به لیلیوم سفید اشاره کرد.

فروش گل لیلیوم با ارزانترین قیمت

رنگ های مختلف گل لیلیوم

رنگ های مختلف گل لیلیومگل لیلیوم از جمله گل های پیازی و از خانواده Liliaceae است. این گل دارای گونه های مختلف اوربیت، اوربیتال و غیره می باشد. این گل در ساخت و تهیه انواع دسته گل ها استفاده می گردد. از جمله ویژگی ها و خصوصیاتی که گل لیلیوم دارد، تنوع رنگی بالایی آن است. از جمله رنگ های این گل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سفید: از جمله گل های لیلیوم رنگ سفید آن است. از جمله ویژگی این رنگ از گلایل ها، شکل شیپوری گل های آن است. علاوه بر این گل های آن معطر است. رنگ سفید گل گلایل به مربوط به گل L.Candidum است.
  • از رنگ زرد و تا قرمز: گل های گلایل از نوع L.Bulbiferum، دارای تنوع رنگی بالایی می باشد. این گل ها طیف زیادی از رنگ های زرد تا قرمز را شامل می شود. از جمله ویژگی هایی که این نوع از گل ها دارند، وجود لکه های سیاه بر روی گل برگ ها آن است.
  • طیف رنگ های سفید تا ارغوانی را می توان در گل های لیلیوم Trumpet lilies مشاهده کرد. ارتفاع این نوع از گل ها تا دو نیم متر نیز می رسد.
  • زرد و سفید: رنگ های سفید و البته زرد، این گل ها را می توان در لیلیوم های Longiflorum hybrids مشاهده کرد.

با توجه به آنچه گفته شد، می توان گفت که گل های لیلیوم در رنگ های مختلف وجود دارند. برخی از این رنگ ها، در انواع این گل ها مشترک و برخی دیگر خاص یک نوع از لیلیوم می باشد.

سایت فروش انواع گل لیلیوم

سایت فروش انواع گل لیلیوم محبوبیت این نوع از گل ها سبب افزایش کاربردی و همچنین فروش آن شده است. از این رو، فروش گل لیلیوم به صورت اینترنتی در کنار سایر روش ها فروش روز به روز در حال افزایش است. طرفداران و علاقه مندان به این گل ها می توانند از سایت فروش انواع گل لیلیوم به راحت ترین و آسان ترین شیوه انواع این گل ها را خریداری نمود. بنابراین در هر زمان و مکان می توان از سایت فروش انواع گل لیلیوم استفاده کرد.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما