فروش گل رز عمده در تهران

مرکز پخش گل ، گل تازه با سابقه بالا در امر فروش انواع گل به صورت عمده در تهران و شهرستان ها یکی از برندترین مراکز در این زمینه می باشد ، در این مرکز انواع گل به صورت شاخه بریده و پاجوش گیاهانی همچون الوئه ورا در این مرکز با قیمتی رقابتی و با کیفیتی مثال زدنی انجام می شود . آماده همکاری با تمامی گل دوستان در تمام نقاط ایران هستیم .

راه های ارتباطی جهت خرید گل رز به صورت عمده در تهران : در انتهای همین صفحه شماره های تماس مدریت وبسایت گل تازه جناب آقای محمد صادق علیجانی ذکر شده است که شما عزیزان می توانید علاوه بر استعلام قیمت ، مشاوره رایگان دریافت کنید .

گل رز : ملکه ی گلها

گل رز یکی از قدیمی ترین گل های شناخته شده در جهان می باشد که قدمت آن به حدود ۷۰ میلیون سال قبل بر میگردد ، یکی از آثار و شواهد این موضوع سنگواره ای است که قدمت آن به ۴۰ میلیون سال قبل بر میگردد . در کشورهای مختلف رز به جهت مصارف مختلفی کاشت می شود ، در خاورمیانه کاشت رز جهت مصارف دارویی ، تولید عطر و زینتی می باشد ، لازم به ذکر است برای اولین بار استفاده از گل برای تهیه عطر در خاورمیانه انجام شد و سپس در یونان و روم نیز گسترش پیدا کرد .

20 iStock rosearch1

رز در فرهنگ

این گل به دلیل تعداد بالای انواع گونه های خوب به عنوان ملکه گل ها و در کشورهایی زیادی جایگاه گل ملی را به خود اختصاص داده است . در کشور ما طی نشستی که در سال ۱۳۷۴ برگزار شد گل رسمی کشور ما گل سرخ محمدی برگزیده شد ، نکته ی جالبی که مطرح است ، استفاده و شناخت گل رز در سال ها پیش در رباعیات خیام است ، فردوسی کبیر هم در شاهنامه اشعاری با لفظ گل که اطلاق به گل سرخ دارد مشاهده می شود .

گل رز انگلیسی

این دسته از گل ها توسط پرورش دهنده معروف انگلیسی دیوید اوستین پرورش داده اند ، این نوع از رز ها از در هم آمیختگی سویه های مختلف رز به وجود می اید که با ظاهر قدیمی و توانایی باروری رزهای جدید را دارا می باشد ، تنوع رنگ در این رزها بسیار بالا بوده و از زیبایی و انحناپذیری بالایی برخوردار می باشد .

David Austin English Rose HeritageAOptimized 1

عصاره گیری و عطر

برای عصاره گیری و گرفتن عطر از ۷ دسته از رزها استفاده می شود که ما ایرانیان دو دسته را به خوبی میشناسیم ، عطر گلاب جدید و قدیم که نوع جدید آن دارای بویی قوی تر و ماندگاری بیشتر می باشد  ، یکی از بی نظیر ترین عطرهای این خانواده عطر ترکیبی از رز بلومون گرفته می شود که بوی ان ترکیبی از عطر گل گلاب ، رز چای و پوست لیمو می باشد .

اثرات داروئی

این گیاه در طب سنتی ایرانی بسیار پر تاثیر و کاربردی می باشد ، اثرات ضد تشنج ، ارام بخش و ضد درد این گل باعث شده تا در بسیاری از تجویزات طب سنتی مورد استفاده قرار بگیرد ، اخیرا مشخص شده تاثیر گل رز خشک شده ، به همراه چای تاثیر بسیار زیادی بر سیستم ایمنی میگذارد .

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما