فروش مستقیم گل شاخه بریده لیلیوم عمده

لیلوم یا اورینتال نوعی گل بین المللی و پرطرفدار به شمار می رود. در بازار داخلی فروش مستقیم گل شاخه بریده لیلیوم عمده، با شیوه های مختلف سنتی و مدرن صورت می گیرد. شناخت کامل این نوع گل و چگونگی خرید ارزان و مستقیم نقش مهمی در افزایش حاشیه سود فعالین خواهد داشت.

فروش مستقیم گل شاخه بریده لیلیوم عمده

آشنایی با انواع گل شاخه بریده لیلیوم

آشنایی با انواع گل شاخه بریده لیلیوم لیلیوم، اورینتال و سوسن نام نوعی گل است که با تکثیر پیاز آن در فصول بهار و تابستان رشد و شروع به گل دهی می کند. یکی از مهمترین مشخصه های آن پایه های بلند و شکل زیبا و منحصر به فرد این نوع گل است.
گل لیلیوم تنوع بسیار زیادی از نظر رنگ دارد و تا به امروز حدود ۱۰۰ گونه از آن در نواحی مختلف دنیا به ویژه آسیا و اروپا شناسایی و ثبت شده است. تهیه انواع دسته گل تزئینی، سبد گل، دسته گل عروس و … از جمله کاربردهای این گونه در صنعت گلفروشی ها به شمار می آیند. گونه های مختلفی از این نوع گل در سراسر جهان کشت و تولید می شود که برخی از معروف ترین آنها عبارتند از:

  • گل لیلیوم چلچراغ: این گونه جزء گل های بومی ایران و نواحی استان گیلان به شمار می آید. فصل های خرداد تا تیرماه بهترین زمان گلدهی آن است.
  • گل لیلیوم سرخ: از دسته زنبق های دشتی به شمار می آید. رنگ قرمز و تیره آن در کنار رگه هایی سفید مانند از ویژگی بارز آن است.
  • گل لیلیوم مادونا: فرانسه، ایتالیا، اوکراین و برخی مناطق بالکان زادگاه این نوع گل به شمار می آیند. رنگ سفید و وجود هاله ای زرد رنگ در وسط آن ویژگی بارز این نوع گل به شمار می آید.

برخی از انواع گل لیلیوم با هدف تجاری و در گلخانه ها کشت می شوند که از نظر قد و ارتفاع به مراتب بلندتر از گونه های محلی و وحشی به شمار می آیند.

توزیع کننده گل شاخه بریده لیلیوم عمده

توزیع کننده گل شاخه بریده لیلیوم عمده گل شاخه بریده لیلیوم  گلخانه ای تقریباً در تمام فصول سال و به ویژه اواخر تابستان و اوایل پاییز قابل تهیه هستند. مناطقی از کشور مانند محلات در استان اصفهان به عنوان تامین کننده این نوع شناخته می شود.
توزیع گل لیلیوم به صورت آنلاین که طی سالهای اخیر رونق یافته است، امکان دسترسی هر چه سریع تر خریداران به این محصول و کاهش قیمت ها را به دنبال داشته است. توجه کنید که شیوه نگهداری و حمل و نقل استاندارد این نوع گل ها، نقش مهمی در حفظ کیفیت و تازگی آنها دارد. بنابراین خریداران باید مراکز معتبر و حرفه ای مانند این مرکز  را جهت خرید و سفارش آنلاین این محصول انتخاب نمایند.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما