فروش مستقیم گل شاخه بریده آلستر قرمز

فروش مستقیم بهترین انواع گل شاخه بریده آلستر  قرمز تولید ایران از طریق سایت ها و فروشگاه های اینترنتی ایجاد شده است. این گل ها را باید در زمان برداشت شان بلافاصله سفارش دهید تا به سرعت در هر کجای کشور که باشید به دست شما برسد. می توانید با کارشناسان فروش این سایت جهت خرید ارتباط گیرید.

فروش مستقیم گل شاخه بریده آلستر قرمز

آشنایی با گل شاخه بریده آلستر

آشنایی با گل شاخه بریده آلستر گل آلستر  یکی از گل های جدید زینتی می باشد که سابقه طولانی ندارد، شاید تولید این محصول از حدود ۳۰ سال پیش شروع شده است و امروزه در دسته گل های برتر زینتی در تمام دنیا قرار گرفته است.

تنوع گونه و رنگ این گل زیاد می باشد اما بیشتر در دنیا روی سه مدل آن کار می کنند. کشور هایی مانند هلند سطح زیر کشت فراوانی را به خود اختصاص داده اند و البته در ایران چندین سال است که کشت آن آغاز شده و بالغ بر ۵ هکتار از آن وجود دارد.

گل های این نمونه کوچک می باشند و معمولا پر های سفید رنگ با شیار های خونی بنفش رنگ دارد. این محصول معمولا در گلخانه و شرایط آب و هوای سرد و معتدل رشد می کند و بنابراین بهتر است از گرمای زیاد و نور مستقیم خورشید دور باشد.

ساقه های این گل ها بعد از رشد مناسب گل ها از قسمت پایینی به صورت زاویه ۴۵ درجه بریده می شوند و البته بهتر است هر دو الی سه روز گل ها برداشت شوند تا از پژمرده شدن آن ها جلوگیری شود و سپس به صورت تازه و یا خشک شده به عنوان گل زینتی در گل فروشی ها استفاده می شوند.

واحد توزیع گل شاخه بریده آلستر قرمز

واحد توزیع گل شاخه بریده آلستر قرمز گل آلستر قرمز نیز نمونه دیگری از گل های زیبای آلستر می باشد که در ایران در استان های اصفهان و کرج در محیط گلخانه تولید می شود. برای تولید این محصول باید تمامی تجهیزات موجود باشد.

در عین حال باید واحد توزیع مناسبی برای فروش و توزیع این گل نیز مشخص باشد که بلافاصله بعد از برداشت این محصول به دست فروشندگان و مصرف کنندگان قرار گیرد، زیرا همانطور که می دانید طول عمر گل بین یک الی دو روز می باشد.

اما واحد های توزیع گل آلستر در چند نمونه مختلفی که در ایران تولید می شوند در فضای اینترنت نیز فعال می باشند، به جهت اینکه این گل جدید می باشد و شاید هنوز دسترسی آسان برای خیلی ها وجود ندارد، این در حالی ست که در اینترنت می توان با چند سرچ ساده واحد های تولید، فروش و توزیع را پیدا کرد.

منبع: مرکز خرید و فروش عمده گل شاخه بریده | آلوئه ورا

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما