فروش فوق العاده گل رز هلندی مشکی

گل ها از جمله گیاهانی هستند که قبل از پیدایش انسان بر روی زمین وجود داشته اند و گل رز یکی از آن ها است. گل رز گلی بسیار زیبا است که در رنگ های مختلفی در طبیعت یافت می شود و عطر و بوی فوق العاده ای دارد. رز ها از حدود ۱۳۰۰ گونه ی مختلف تشکیل شده اند و در مدت زمان طولانی می توانند زنده بمانند.

از گل های رز برای تزئین جشن ها، صنعت عطرسازی و دارویی استفاده می شود. رنگ های مختلف رز معنای مختلفی نیز دارند مانند رز قرمز که نماد عشق است و گل رز زرد که به معنی حسادت بوده، رز صورتی به معنای رضایت و فراموش نشدنی بودن، رز سفید به معنی پاکی و خلوص است.

رز ها انواع مختلفی دارند که یکی از آن ها گل رز هلندی است که بسیار زیبا و خوشبو بوده. گل رز هلندی هم رنگ های مختلفی دارد و حتی گل رز هلندی مشکی هم وجود دارد که در این سایت که به فروش فوق العاده گل رز هلندی مشکی می پردازد شما می توانید این گل را خریداری کنید.

فروش فوق العاده گل رز هلندی مشکی

از گل رز هلندی مشکی چه استفاده ای می شود

از گل رز هلندی مشکی چه استفاده ای می شودگل ها پیا آور و نماد بهار و نشاط و کمال خداوند هستند. گل رز گلی است که بسیار خوشبو و خوش رنگ بوده و به سه گروه اصلی تقسیم می شود:

  1. رز های خودرو
  2. رز های باغی قدیمی
  3. رز های باغی جدید

یکی از انواع گل رز شامل رز هلندی است که به آن رز مینیاتوری یا رز درخچه ای یا بالارونده هم می گویند. از گل رز هلندی برای عطرسازی، تهیه ی چای، مربا و بسیاری خوراکی های دیگر استفاده می شود. عطر بی نهایت خوش این گل ها آرامبخش سیستم های عصبی بوده و سبب می شود که افراد خواب راحت و خوبی داشته باشند.

اسانس گل رز از گرانترین اسانس های دنیا به شمار می رود و هر گرم آن معادل یک گرم طلا ارزش دارد. گل رز هلندی دارای شکوفه ها و گلبرگ های بزرگی است و انواع آن شامل رنگ زرد و طلایی است البته امروزه به رنگ مشکی هم وجود دارد.

شاید برای شما سوال پیش بیاید که از گل رز هلندی مشکی چه استفاده ای می شود این گل نیز مانند سایر گل های رنگی برای تزئین و زیبایی مجالس استفاده می شود و افرادی که به رنگ مشکی علاقه دارند آن را خریداری می کنند.

وارد کننده گل رز هلندی مشکی

وارد کننده گل رز هلندی مشکی گل رز هلندی از خانواده گل های دو رگه چای است و عطر آن بسیار خوشبو و قوی است و بوی شیرینی دارد. ارتفاع و عرض گل رز هلندی به ۶۰ تا ۹۰ سانتی متر می رسد و برای نگهداری در باغچه ها و باغ های کوچک مناسب است.

گل رز هلندی بر خلاف رز های دیگر ساقه ی آن خار کمتری دارد. رز هلندی در ایران در ۲۲ رنگ مختلف یافت می شوند. یکی دیگر از تفاوت های بین رز ایرانی و رز هلندی این است که طول عمر رز ایرانی بین ۳ تا ۶ روز است. رز هلندی عمر آن بین ۱۰ الی ۲۰ روز است.

گل رز هلندی در گلخانه های مکانیزه و پیشرفته و با هزینه های بالایی کشت می شود. قیمت گل رز هلندی بسیار بیشتر از گل رز ایرانی است. ایران به عنوان یکی از وارد کننده های گل رز هلندی مشکی به شمار می رود.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما