فروش عمده گل شاخه بریده ارکیده

هم اکنون فروش گل شاخه بریده ارکیده عمده در رنگهای مختلف و با قیمت مناسبی در بازار صورت می گیرد. البته همان گونه که مستحضر هستید قیمت این گل با توجه به نوع و اندازه آن و برخی عوامل دیگر متفاوت می باشد.

فروش عمده گل شاخه بریده ارکیده

شاخصه های بارز گل شاخه بریده ارکیده تازه

شاخصه های بارز گل شاخه بریده ارکیده تازه

ارکیده گل ملی کشور کلمبیاست و بیشترین ارکیده‌های جهان را هم می‌توان در آمریکای جنوبی پیدا کرد.به طور کلی باید گفت که گل ارکیده تازه یکی از زیباترین انواع گل ها بوده که دارای طرفداران زیادی است. از قدیم الایام نیز برخی باورها نسبت به ان رواج داشته و در برخی از کشورها این گل را به عنوان یک گیاه خارق العاده در باروری مردان به شمار می آوردند.

اگرچه بیشتر از ارکیده ها سبزینه دار می باشند ولی تعدادی ساپروفیت و بدون برگ هستند. ساقه ها ممکن است دارای یک یا چند میانگره متورم به نام سوخ نما و دارای یک یا چند برگ باشند. برگ ها دارای شبکه رگبرگی موازی بوده و از شکل های مختلف کشیده، بیضی و گرد برخوردار بوده و یک در میان ساقه قرار دارند. گـل هـا نـیـز بـسیـار مـشخـص و دارای رنـگ هـای مـتنـوع و بـرخی دو یا سه رنـگ مـی بـاشـنـد.

ارکیده در رنگ ها و سایزهای مختلفی وجود دارد. ظاهر آن بستگی به گونه ی آن دارد. اما یک سری از مشخصات هستند که بین گل های ارکیده مشترک اند. این مشخصات شامل: سه گلبرگ و سه کاسبرگ است. ارکیده یک ساختار مومی لوله ای شکل نیز دارد که به عنوان پایه آن است و ترکیبی از ارگان های نر و ماده است. هم چنین ارکیده یک گلبرگ تک نیز دارد که لبلوم نامیده می شود.

لازم به ذکر است که ریشه های این گل موقعی که در یک محیط کاملا مرطوب قرار می گیرند، سبز رنگ و پر جنب و جوش هستند ولی ریشه های این گل در آب و هوای خشک کمی ترد بوده و به رنگ سفید یا خاکستری و شاید هم سبز می باشد. بر این اساس رنگ این گیاه را می توان با استفاده از آبدهی مناسب تغییر داد، چرا که این گل در برابر تغییر شرایط سریعا واکنش نشان می دهد.

تضمین قیمت گل شاخه بریده ارکیده عمده

تضمین قیمت گل شاخه بریده ارکیده عمده قیمت گل ارکیده شاخه برید به صورت کلی به عوامل متعددی مربوط می شود. از جمله مهمترین این عوامل می توان به کیفیت و نوع گل به همراه برخی ویژگی های ظاهری آن اشاره کرد. البته همان طور که می دانید همواره خرید و فروش این گل به صورت عمده تا حد زیادی می تواند قیمت نهایی آن را کاهش دهد.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما