فروش بهترین گل گلایل در رشت

گل ها نماد زیبایی و طراوت طبیعت هستند. از این گیاهان زیبا بطور وسیع برای تزئین فضاهای مختلف استفاده می‌شود. این عناصر طبیعی، علاوه بر زیبایی دارای عطر دل انگیزی نیز می باشند. همچنین بوی مطبوعی را به محیط می‌بخشند. گلایل از زیباترین گونه ی گل ها می‌باشد که در رنگ های متنوع یافت می‌شود. می توان با یک شاخه گل گلایل عشق و دوستی را به عزیزان هدیه داد. گل گلایل رشت از بهترین گونه های گیاهی است که می تواند جانی دوباره به روح و محیط اطراف ببخشد.

488826Gladiolus pink3

بهترین شرایط رشد گل گلایل

گلایل از گونه ی گل های زنبق می‌باشد. به علاوه به دو صورت متداول روییده می شود:

  1. استاندارد: در این روش یک شاخه از یک پیازچه رویده می‌شود که گل های متعددی می دهد.
  2. مینیاتوری: در این روش از یک پیازچه، شاخه های متعدد ولی کوتاه می‌روید.

گلایل نیز همانند سایر گل ها برای رشد و گل‌دهی مناسب نیاز به یکسری شرایط خاص دارد. در ادامه به بیان برخی از این شرایط می‌پردازیم.

  1. مدت زمان خواب: معمولا پیازچه این گل مدت ۵ ماه، در دمای ۵ درجه سانتی گراد نیاز به خواب دارد که اصطلاحا به آن دوره خواب می گویند.
  2. خاک: معمولا خاک این گل از رس، ماسه و کود ( ترجیحا حیوانی ) تشکیل شده است. خاک مناسب گل گلایل باید دارای زهکشی بالا و قدرت عبور مناسب رطوبت باشد. زیرا رطوبت زیاد باعث پوسیدگی پیاز گل می‌گردد. همچنین شاخص PH خاک باید بین ۶ تا ۶٫۵ باشد.
  3. آبیاری: باید بصورت منظم و میزان معین انجام گیرد. زیرا آبیاری زیاد باعث پوسیدگی پیاز آن می‌شود.
  4. دما : دمای مناسب برای رشد این گیاه، بین ۱۸ تا ۲۵ درجه سانتی گراد است. این گل در دمای زیر ۷ و بالای ۳۰ درجه سانتی گراد رشد نخواهد کرد.
  5. نور: گل گلایل به ۱۲ الی ۱۴ ساعت نور در روز نیاز دارد. چنانچه نور کمی به گل برسد، گل نمی دهد. در نتیجه میزان رشد آن کم خواهد شد. در روز های بلند سال، گرچه در زمان گل دهی کمی تاخیر ایجاد می‌شود، ولی شاهد گل هایی با طراوت بیشتر هستیم.

بهترین شرایط رشد گل گلایل

سایت فروش گل گلایل رشت

سایت فروش گل گلایل رشت، این گل زیبا را در انواع متفاوت و رنگ های متنوع به بازار عرضه می‌کند. این سایت با در اختیار قرار دادن اطلاعاتی نظیر رنگ، ارتفاع، قیمت و … به مشتریان، باعث می‌شود تا خریدی مطمئن و با‌کیفیت داشته باشند.

سایت فروش گل گلایل، به صورت بدون واسطه و مستقیم این گل ها را در اختیار خریداران محترم قرار می‌دهد.

 

سایت فروش گل گلایل رشت

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما