فروش بهترین شربت خوراکی آلوئه ورا

آلوئه ورا یا صبر زرد جزو گیاهانی است که خاصیت گیاهی بسیاری برای آن بر شمردند. از نظر ظاهری بسیار شبیه به گیاه کاکتوس است. یکی از شیوه های مصرف آن تهیه شربت خوراکی آلوئه ورا از ژل این گیاه است، که در این مقاله بیشتر در مورد انواع و خواص آن صحبت می کنیم.

فروش بهترین شربت خوراکی آلوئه ورا

انواع شربت خوراکی آلوئه ورا

انواع شربت خوراکی آلوئه ورا از گیاه آلوئه ورا مصارف مختلفی می شود، از جمله فرآورده های خوراکی مهم آلوئه ورا شربتی است که از آن به دست می آید.

در این مقاله به طور اختصاصی می خواهیم درباره شربت آلوئه ورا صحبت کنیم. انواع شربت خوراکی آلوئه ورا متناسب با ترکیباتی که به کار می گیرند متفاوت است. در زیر به تعدادی از انواع شربت خوراکی آلوئه ورا به همراه ترکیباتش  اشاره می کنیم:

  • ترکیب آب هلو، توت فرنگی و ژل آلوئه ورا
  • ترکیب آب توت فرنگی، لیمو، چای زنجبیل، عسل و ژل آلوئه ورا
  • ترکیب آب سیب، گوجه، کرفس، هویج و آلوئه ورا
  • ترکیب آب انبه، چای سبز و ژل آلوئه ورا

با جستجو کوتاهی می توان با ترکیبات دیگر این شربت معجزه آسا آشنا شد. اما به دلیل مشغله هایی که داریم شاید مهیا کردن وسایل مورد نیاز برای درست کردن این شربت های جادویی امکان پذیر نباشد، پس تهیه آماده ی آن به صرفه تر خواهد بود.

اما هر کدام از این شربت های  آلوئه ورا  که نام برده شد چه خواصی دارند که نوشیدنشان سفارش می شود؟

ترکیب اول را برای افرادی که از اضطراب و استرس زیادی رنج می برند پیشنهاد می شود. استرس مداوم بدن را در برابر بیماری های ضعیف می کند.

ترکیب دوم را به افرادی پیشنهاد کنید که قند خون بالایی دارند. این شربت کمک می کند میزان قند خون به تعادل برسد، به همین دلیل نوشیدنی مناسبی است برای زمانی که احساس می کنید قند خونتان افتاده است.

ترکیب سوم را یک ترکیب مردانه می دانند. آلوئه ورا به همراه ترکیبات دیگر بدن را در برابر بروز مشکلات در پروستات مقاوم می کند.

و اما ترکیب چهارم برای افرادی که اضافه وزن دارند و می خواهند از راه طبیعی وزن خود را کم کنند، بسیار مفید است.

قیمت فروش شربت خوراکی آلوئه ورا

قیمت فروش شربت خوراکی آلوئه ورا قیمت فروش شربت خوراکی آلوئه ورا متناسب با بسته بندی هایی که می شود متفاوت است. به منظور خرید سهل این محصول هم بسته بندی های تک نفره آن موجود است و هم بسته بندی های چند لیتری آن قابل خرید می باشد.

کیفیت این شربت و درصد ژل آلوئه ورایی که استفاده می شود هم در قیمت این محصول اثر می گذارد.

یک نکته بسیار مهم که هنگام خرید باید توجه کنید این موضوع می باشد که حواستان به خوراکی بودن این شربت باشد. چون آلوئه ورا به منظور کاربرد های دیگر هم مورد استفاده قرار می گیرد و نوع خوراکی آن متفاوت از نوع درمانی و مالشی این گیاه است.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما