فروش آلسترومریا صورتی ممتاز در ایران

آیا می‌دانید آلسترومریا صورتی چیست و در کدام مراکز یافت می‌شود؟ قیمت این گل ها به چه صورت می‌باشد؟ همه ما گل ها رو دوست داریم و برخی از آنها را در خانه های خود نگهداری می‌کنیم. گل های آلسترومریا نیز یکی از گونه های زیبا و محبوب گیاهان آپارتمانی است که توسط بسیاری از دوستداران گل و گیاه در منازل نگهداری می‌شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا فروش آلسترومریا صورتی ممتاز در ایران را به شما معرفی کنیم.

فروش آلسترومریا صورتی ممتاز در ایران

آلسترومریا صورتی چه نوع گلی است؟

آلسترومریا صورتی چه نوع گلی است؟

شاید نام گل آلسترومریا را تاکنون نشنیده باشید اما گلدان های زیبای این گل را بارها در بسیاری از گلخانه ها و گل فروشی ها دیده اید، آلسترومریا نوعی گل زیبا و زینتی است که عمری چند ساله دارد و از خانواده گیاهان علفی به شمار می‌رود.
این گل با نام های سوسن پرویی یا سوسن اینکا نیز شناخته می‌شود. آلسترومریا می‌تواد در هر دو درجه هوای سرد و گرم رشد کرده و در رنگ های مختلف پرورش داده شود. رنگ های آلسترومریا می‌توانند تناژ های زیر باشند:

  • زرد
  • نارنجی
  • سفید
  • بنفش
  • قرمز
  • صورتی

البته آلسترومریا صورتی از محبوبیت و مرسومیت بیشتری برخوردار است و تعداد بالاتری از این نوع را می‌توانید در گلخانه های پرورش گل و گیاه ببینید. همانطور که می‌دانید، گل مظهر زیبایی در طبیعت است و طراوت آلسترومریا زبانزد همه دوستداران گل و گیاه می‌باشد.
این گیاه بوته ای شکل به آب زیادی برای زندگی و رشد نیاز دارد و اگر یکی از این آنها را برای خانه خود تهیه نموده اید، باید نسبت به آبیاری و مراقبت آن توجه زیادی به خرج دهید.

شکل ظاهری آلسترومریا را چندین گلبرگ پیچیده و در هم تنیده شده تشکیل می‌دهد. گلبرگ های آلسترومریا نوک تیز هستند و سایز آنها بزرگ نیست. گلدهی این گیاه در فصل بهار شروع شده و تا اواخر تابستان و اوایل پاییز ادامه دارد.
آلسترومریا به طور کلی بومی نواحی استرالیا، مکزیک، جزایر قناری، نیوزلند، و مادیرا است. خرید آلسترومریا صورتی برای دوستداران گل و گیاه به شدت توصیه می‌شود چرا که این گل دارای انرژی فراوان و زیبایی زیادی برای اهداف تزیینی در خانه و محل کار می‌باشد. 

خرید آلسترومریا صورتی با قیمت عالی

خرید آلسترومریا صورتی با قیمت عالی

همانطور که گفته شد این نوع گل بومی نواحی مختلفی است و از این نواحی به بسیاری از نقاط مختلف دنیا صادر شده و به فروش می‌رسد. قیمت آلسترومریا صورتی بسته به اندازه و نوع آن می‌تواند به دسته بندی های مختلفی تقسیم شود. آلسترومریا در گلدان های کوچک و بزرگ قابل خریداری می‌باشد و کیفیت گل ها، تازگی و سلامت گلدان و خاک آنها با ضمانت به مشتری عرضه می‌شود. همچنین، عرضه آن ها به نازل ترین قیمت ها برای تمامی مشتریان و مصرف کنندگان گل و گیاه کاملا تضمینی است.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما