فروشگاه گل شاخه بریده آنتوریوم در سال 1402

قیمت خرید گل شاخه بریده آنتوریوم در بازار تحت تاثیر میزان عرضه و تقاضای این نوع گل است، این فروشگاه ارائه این نوع گل را انجام می دهد و با توزیع این گل ها تلاش می کند تا قیمت متعادلی برای مصرف کنندگان ایجاد کند. برای مطلع شدن از قیمت گل شاخه آنتوریوم می توان به فروشگاه و گلخانه های فروش این محصول مراجعه کرد و هر روز لیست های جدید قیمت را به متقاضیان ارائه می کنند، همچنین قیمت ان می تواند متفاوت باشد.

فروشگاه گل شاخه بریده آنتوریوم

ویژگی های گل شاخه بریده آنتوریوم

ویژگی های گل شاخه بریده آنتوریوم گل انتوریوم از ان دسته گل ها است که گونه های فراوانی دارد و دارای اسم های گوناگونی می باشد این گل به دلیل زیبایی برگ ها و خوش رنگ بودنشان بسیار طرف دار دارد، گل های قرمز و صورتی و سفیذ به حالت چرمی و براقش چشم همه را به سوی خود می کشاند.

در زمان های قدیم گفته می شود این گل به علت داشتن برگ های وسیع و پهن و اینکه بسیار زود باز می شود نماد مهمان نوازی و خون گرمی و نشاط آور است و انواع بیماری ها و شومی ها را از بین می برد.

از ویژگی های این گل می توان به تین موارد اشاره کرد که ؛این گل بسبار نشاط اور است و و از تنوع رنگ بسیار بالایی برخوردار است ، به هبچ عنوان کنه و تا عنکبوت نمی بندد مگر اینکه گیاه دارای مشکلاتی باشد ، این گیاه اپارتمانی است و اگر به خوبی از ان نگهداری شود ماندگاری بالایی دارد ، قد این گل متغییر است ، قابلیت تصفیه کنندگی هوا را دارد.

این نکته را فراموش نکنید که این گیاه هر چقدر هم زیبا باشد به دلیل داشتن کریستال کلیسیم سمی است و سعی کنید دست و قسمت های دیگر بدنتان به شیره ی این گیاه برخورد نکند.

روش نگهداری گل شاخه بریده آنتوریوم

روش نگهداری گل شاخه بریده آنتوریوم گل آنتوریوم یک گل بسیار زیبا و زینتی از گل های اپارتمانی است که نگهداری ان تا حدی سخت است البته منظور از سخت بودن این ایت که این کل برای رشد نیاز به رطوبت زیاد دارد و در جاهایی که گرما زیاد باشد انتظار این را نباید داشت که این گل به بار بنشیند و زود پژمرده و خراب می شود.

برای نگهداری از گل آنتوریوم به نکات زیر توجه کنید:

  • گل آنتوریوم نیاز به نور کافی دارد ولی هیچ وقت نباید ان را جلو نور مستقیم خورشید قرار داد پس بهترین نور و مکان مکان برای این گل کنار پنجره است
  • دمایی که این گل در ان می باشد نیابد از ۲۵درجه بیشتر باشد زیرا باعث پژمرده شدن و خشکی گل می شود
  • این گل درفصل تابستان و بهار احتیجاج به ابیاری بیشتری دارد اما در زمستان به علت سرد بودن هفته ای یک بار کافی است
  • این گل هرچند با هر نوع خاکی خود ر وقف می دهد اما بهتر است خاک گل دارای زهکشی مناسب و سنگ ریزه کافی باشد تا رطوبت به خوبی در ان جریان داشته باشد
  • برای تمیز کردن برگ های گل آنتوریوم سعی کنید از یک پارچه نرم و نم دار استفاده کنید
  • سعی کنید سالی یک بار گلدان و خاک این گل را عوض کنید زیرا با رشد ان اگر جای ریشه هایش تنگ باشد دچار خشکی می گردد و از رشد چندانی بر خوردار نخواهد بود.

پخش کننده گل آنتوریوم زرد

پخش کننده گل آنتوریوم زرد مرکز پخش گل آنتوریوم زرد برای این که بتواند رضایت مشتریان خود نسبت به قیمت این گل ها را به دست آورد به ارائه این نمونه های متنوع این گل به طور عمده و به تعداد زیاد به مردم اقدام می نماید. افرادی که در صدد تهیه این دسته از گل ها و با کیفیت به طور کلی هستند می توانند این نوع از گل ها را با قیمت های ارزان برای خرید سفارش دهند.

بازار پخش گل آنتوریوم زرد بسیار خوب است و معمولاً تولیدکنندگان این سری از گل ها محصولات خود را می توانند به خوبی بفروشند و در نهایت به سود خوبی هم دست یابند. پخش فروشگاه گل آنتوریوم این نوع گل تمام تلاش خود را انجام می‌ دهد تا این گیاه زیبا را در اختیار خریداران آن در تمامی نقاط کشور قرار دهد و با این وجود شما می توانید با اطمینان خاطر، این نمونه گل ها را خریداری نمایید.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما